Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200495/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00266651/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29961e89-e8d7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WOSZCZYCKA 20
1.5.2.) Miejscowość: RUDZICZKA
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANUSZA KORCZAKA W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 130
1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚW. JANA 70
1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KRYRACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727907
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NIERAD 86
1.5.2.) Miejscowość: KRYRY
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-265
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W MIZEROWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NADRZECZNA 31
1.5.2.) Miejscowość: MIZERÓW
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-265
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ADAMA MICKIEWICZA W KOBIELICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381727876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TOPOLOWA 42
1.5.2.) Miejscowość: KOBIELICE
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RADOSTOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381834738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 56
1.5.2.) Miejscowość: RADOSTOWICE
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK SPORTU W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381818863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 130A
1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ USŁUG WSPÓLNYCH W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381498677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYZWOLENIA 2
1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510010265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 22
1.5.2.) Miejscowość: SUSZEC
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 324493050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suszec.iap.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29961e89-e8d7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 880529,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r.”, zwana dalej zamówieniem.
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej o określonych standardach jakościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
Parametry jakościowe energii elektrycznej określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
Wszyscy odbiorcy objęcie niniejszym przedmiotem zamówienia, są uprawnieni do skorzystania z maksymalnej ceny energii elektrycznej w rozumieniu art. 2. ust. 1) lit. b Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku. Odbiorcy dołączą do umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania OŚWIADCZENIE ODBIORCY UPRAWNIONEGO, o którym mowa w art. 2 pkt 2 lit. b–e ww. ustawy o środkach nadzwyczajnych.
W świetle art. 3 ust. 1 pkt 2 powołanej ustawy, przedsiębiorstwo energetyczne wykonujące działalność gospodarczą w zakresie obrotu energią elektryczną zobowiązane jest stosować cenę maksymalną w rozliczeniach z odbiorcami uprawnionymi, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. b–e, w okresie od dnia 1 grudnia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
W związku z powyższym dostawca energii elektrycznej jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z wyżej wymienionych przepisami prawa, w tym do zastosowania ceny nie wyższej niż określona w wyżej powołanej ustawie dla jednostki samorządu terytorialnego, co najmniej w okresie wskazanym w przepisach prawa, a w niniejszym postępowaniu w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.
Zamawiający wymaga, by cena zaproponowana przez Wykonawcę była w rozbiciu na dwa okresy: od dnia 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. oraz od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r.
4.2 PODSTAWOWE INFORMACJE:
1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3;
2) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 114
3) Sumaryczna szacunkowa moc umowna: 1397,22 kW
4) Prognozowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (12 m- cy): 798,76 MWh
W tym za okres:
od dnia 01.07.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. : 386,53 MWh
od dnia 01.01.2024 r. do dnia 30.06.2024 r. : 412,23 MWh
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989034,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989034,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989034,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364959321
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989034,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2024-06-30INNE PRZETARGI SUSZEC
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Dostawa energii elektrycznej
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Dostawa energii elektrycznej do budynku krytej pływalni przy Liceum Ogólnokształcącym w Żurominie.
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.