Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267850/01 - Wynik z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091603905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 14
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-047
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 322 48 40
1.5.8.) Numer faksu: 52 322 48 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzmbyd@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobkibydgoskie.lo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c970ff23-e038-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063822/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlobki_bydgoskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem http://platformazakupowa.pl/zlobki_bydgoskie .
2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptujące pliki typu „cookies”,
c) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
d) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
e) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla wykonawców s (https://platformazakupowa.pl/strona45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał ograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),
5. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl, pod numerem telefonu +48 (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl,
6. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
7. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda (https://platformazakupowa.pl/strona45-instrukcje).
8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy:
1) Żłobek nr 1, ul. Plac Poznański 9, 85-129 Bydgoszcz
2) Żłobek nr 5, ul. Asnyka 7, 85-074 Bydgoszcz
3) Żłobek nr 12, ul. Boh. Westerplatte 4a, 85-827 Bydgoszcz
4) Żłobek nr 13, ul. Kasprzaka 5, 85-317 Bydgoszcz
5) Żłobek nr 17, ul. Morska 2, 85-722 Bydgoszcz
6) Żłobek nr 18, ul. Brzozowa 28, 85-154 Bydgoszcz
7) Żłobek nr 20, ul. Gierczak 8, 85-791 Bydgoszcz
8) Żłobek Integracyjny, ul Stawowa 1c, 85-323 Bydgoszcz
2. Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SWZ.
3. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch dostawach częściowych
co ok. 5 miesięcy do jednostek wskazanych w pkt 1, zaś do Żłobka nr 20 co kwartał.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do wniesienia
dostarczonego towaru do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
5. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
6. Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednią kartę charakterystyki produktu.
7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Formularza asortymentowo-cenowego zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, ma to na celu jedynie doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych w zakresie całego asortymentu. Oznacza to, że dostarczane przez wykonawcę produkty nie powinny być o gorszym działaniu (skuteczności działania) od tych opisanych z nazwy.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednią kartę charakterystyki produktu.
8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Formularza asortymentowo-cenowego zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, ma to na celu jedynie doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych w zakresie całego asortymentu. Oznacza to, że dostarczane przez wykonawcę produkty nie powinny być o gorszym działaniu (skuteczności działania) od tych opisanych z nazwy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r, o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2002 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym (wg wzoru zamawiającego). Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego), zał. Nr 2,
Informacje zawarte w oświadczeniu jw. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie jw. składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie udziału w postępowaniu.
2) *pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
3) *zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy),
4) *oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeśli dotyczy), zał. Nr 2a,
5) *oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Zgonie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej.
4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 125 ust 1 uPzp (pkt 13 ppkt 5 niniejszego Rozdziału SWZ).
5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (pkt 13 ppkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ).
2.Zaleca się, aby z treści formularza ofertowego wynikało, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie.
3.W miejsce „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiana cen wynikających z umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT), a w konsekwencji cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.2) Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii wirusa SARS-COV-2, działania zbrojne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:
a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;
b) zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 60% wartości umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/zlobki_bydgoskie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega możliwość przedłożenia na żądanie karty charakterystyki produktu.INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.