Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy i konserwacji sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz naprawy sprzętu polowego służby żywnościowej w 16 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy i konserwacji sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz naprawy sprzętu polowego służby żywnościowej w 16 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec4ca9de-d2c9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065565/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Usługa naprawy i konserwacji sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz naprawy sprzętu polowego służby żywnościowej w 16 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 81/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271140 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa i konserwacja sprzętu gastronomicznego, chłodniczego służby żywno-ściowej w niżej wymienionych miejscach:1) garnizonie Drawsko Pom. – sprzęt gastronomiczny i chłodniczy służby żywnościowej (adres: ul. Główna 1 78-513 Oleszno);
2) garnizonie Złocieniec – sprzęt gastronomiczny i chłodniczy służby żywnościowej
(adres: ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec);
3) garnizonie Wałcz - sprzęt gastronomiczny i chłodniczy służby żywnościowej
(adres: ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz);
4) garnizonie Nadarzyce - sprzęt gastronomiczny i chłodniczy służby żywnościowej
(adres: Nadarzyce 64-915 Jastrowie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 115704,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy bieżące kuchni polowych i podgrzewaczy do wody:1) w garnizonie Drawsko Pom. – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Główna 1, 78-513 Oleszno);
2) w garnizonie Złocieniec – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec);
3) w garnizonie Wałcz – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Kościuszki 24,
78-600 Wałcz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39208 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy bieżące części specjalistycznej samochodów chłodni,izotermicznych do przewozu pieczywa, autocystern, cystern do przewozu
i dystrybucji wody.
1) garnizon Drawsko Pom. – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Główna 1,
78-513 Oleszno);
2) garnizon Złocieniec – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Czwartaków 4,
78-524 Złocieniec);
3) garnizon Wałcz – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Kościuszki 24,
78-600 Wałcz).
Naprawy obejmują pojazdy przedstawione poniżej:
a) AUTOCYSTERNY NA WODĘ CW-266 3500L
b) CYSTERNY DO PRZEWOZU I DYSTRYBUCJI WODY CW-10
c) CHŁODNIE MS-3SW NA SAM.STAR-200
d) CHŁODNIE NA SAMOCHODZIE STAR 12.227
e) SAMOCHODY CHŁODNIE DAF LF55
f) SAMOCHODY CHŁODNIE DAF LF 290 FA
g) SAMOCHODY CHŁODNIE IVECO EUROCAR.ML-150E
h) SAMOCHODY IZOTERMICZNE LUBLIN -3372
i) SAMOCHÓD IZOTERMICZNY FIAT DUCATO
j) SAMOCHÓD IZOTERMICZNY FORD TRANSIT 300S CAB
k) SAMOCHÓD IZOTERMICZNY FORD TRANSIT 350 L2 CAB
l) SAMOCHÓD IZOTERMICZNY FORD TRANSIT 350 L CAB
m) SAMOCHÓD IZOTERMICZNY FORD TRANSIT 350 MWB CAB
n) SAMOCHÓD DO PRZEWOZU PIECZYWA STAR-200
o) SAMOCHÓD DO PRZEWOZU PIECZYWA MERCEDES ANTOS 1830L
p) SAMOCHÓD DO PRZEWOZU PIECZYWA IVECO EUROCARGO
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57096 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy bieżące namiotów kuchni polowych, namiotu stołówkowego oraz na-miotów kasyna polowego i stołówkowego.1) w garnizonie Drawsko Pom. – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Głów-na 1, 78-513 Oleszno);
2) w garnizonie Złocieniec – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Czwarta-ków 4, 78-524 Złocieniec);
3) w garnizonie Wałcz – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Kościuszki 24,
78-600 Wałcz).
Naprawy obejmują namioty przedstawione poniżej:
a) Namioty do kuchni polowych
b) Namiot stołówkowy LUBAWA
c) Namiot polowego modułowego zestawu stołówkowego
d) Namiot kasyna polowego kontenerowego
e) Namiot kasyna stołówkowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39528 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy bieżące kuchni kontenerowej, kasyna polowegokontenerowego.
1) w garnizonie Wałcz – polowy sprzęt służby żywnościowej (adres: ul. Kościuszki 24,
78-600 Wałcz).
Naprawy obejmują przedstawione poniżej:
a) Kuchnia kontenerowa KKP200
b) Kasyno polowe kontenerowe PKK-120/500
4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 19604,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129607,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129607,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129607,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUNKT NAPRAWY URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I GASTRONOMICZNYCH Ryszard Borysewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651296212
7.3.3) Ulica: ul. Pożarna 18
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129607,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania nie wpłynęła żadna oferta,
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania nie wpłynęła żadna oferta,
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.TRUCK-CAMPER Urbaniak Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321004862
7.3.3) Ulica: ul. Zabłocie 22
7.3.4) Miejscowość: Widawa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-170
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUNKT NAPRAWY URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH I GASTRONOMICZNYCH Ryszard Borysewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651296212
7.3.3) Ulica: ul. Pożarna 18
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.5) Kod pocztowy: 78-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Naprawa, konserwacje, legalizacje oraz przeglądy okresowe sprzętu służby żywnościowej będącej na ewidencji 22.Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Wykonanie trzech przeglądów technicznych (raz w roku) zastawu hydroforowego w latach 2025 - 2027r dla Instytut Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - sprawa nr 21/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.