Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelazków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazków138
1.5.2.) Miejscowość: Żelazków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-817
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 752 18 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zelazkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zelazkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca76c45-f14c-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca76c45-f14c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032043/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Dostosowanie pomieszczeń w szkołach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oś priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działanie 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479425 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na dostosowaniu łazienki oraz podjazdu do potrzebosób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 45300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na dostosowaniu wejścia i łazienek dla potrzeb osób zniepełnosprawnościami, wymiana drzwi, parkietu na sali gimnastycznej oraz dostosowanie ciągów pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 146815 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń świetlicy, remonciesanitariatu, montażu rolet zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 113185 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części wykonywane będą roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń łazienki i salirewalidacyjnej, wykonanie chodnika, wymiana drzwi i oświetlenia w bibliotece, wymiana wykładziny na korytarzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 174125 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 06.07.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 06.07.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 06.07.2022 r. do godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta Firmy Usługowo – Handlowej „MALBUD” Stanisław Żychliński, ul. A. Mickiewicza 5A, 62-800 Kalisz, zawierająca cenę 213 227,95 zł.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 3 zamierza przeznaczyć kwotę 113 185,00 zł brutto i udostępnił tą informację na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert w dniu 06.07.2022r.
Wobec powyższego Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213227,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213227,95 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 06.07.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
INNE PRZETARGI ŻELAZKÓW
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Janków wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych oraz zakup sprzętu do obsługi sieci wodno - kanalizacyjnej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Żelazków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
więcej: przetargi ŻELAZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Przebudowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie gminy Słupno - OFMP - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.