eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubraniec"Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie gminy Lubraniec"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej
na terenie gminy Lubraniec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubraniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska 49

1.5.2.) Miejscowość: Lubraniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-890

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48542862498

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lubraniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e0ad126-c30f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej
na terenie gminy Lubraniec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0ad126-c30f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068062/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw przy ul. Strażackiej w Lubrańcu
- demontaż ogrodzenia, ławek oraz elementów placu zabaw
- wykonanie nawierzchni trawiastej
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bramek i piłkochwytów
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Przebudowa terenu sportowo – rekreacyjnego w Kazaniu
- demontaż elementów ogrodzenia
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż kontenera – zaplecza socjalnego i magazynowego
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Modernizacja placu zabaw przy szkole podstawowej w Zgłowiączce
- demontaż i przestawienie elementów placu zabaw
- przestawienie elementów siłowni zewnętrznej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bieżni i skoczni w dal
- montaż urządzeń siłowni zewnętrznej
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przy świetlicy wiejskiej w Dąbiu Kujawskim
- demontaż elementów nie nadających się do użytku
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu
- montaż systemowych trybun
Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej przy szkole podstawowej w Sarnowie
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie bieżni sportowej dwutorowej
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- montaż systemowych trybun i ławek sportowych
Budowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie szkoły podstawowej w Lubrańcu
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bieżni
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- wykonanie prac na boisku wielofunkcyjnym
Budowa boiska do piłki siatkowej plażowej oraz koszykówki 3x3 na terenie rekreacyjnym nad Dunajem w Lubrańcu
- usunięcie istniejącej warstwy piaskowej oraz warstwy z kostki betonowej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż trybun
- montaż elementów wyposażeni boiska
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Lubraniec Parcele/Dobierzyn (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:

- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3523920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Lubrańcu
- demontaż istniejącej podłogi parkietowej
- prace rozbiórkowe
- wykonanie nowej podłogi sportowej
- prace wykończeniowe
Przebudowa stadionu miejskiego wraz z budową ścieżki spacerowej i infrastrukturą towarzyszącą (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:
- przebudowa z rozbudową istniejącego budynku
- rozbiórka trybun
- demontaż elementów zagospodarowania nie nadających się do użytku
- montaż systemowych trybun
- wykonanie boiska trawiastego o sztucznej nawierzchni
- wykonanie nawierzchni boiska głównego
- budowa oświetlenia obiektu
- utwardzenie terenu
- budowa ścieżki spacerowej
- budowa oświetlenia ścieżki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3880000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3523920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3579300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3523920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-309-69-82

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3523920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3880000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5753070,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3880000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-309-69-82

7.3.3) Ulica: Szkolna 8a

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3880000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.