Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00153924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej
na terenie gminy Lubraniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubraniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 49
1.5.2.) Miejscowość: Lubraniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-890
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48542862498
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lubraniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e0ad126-c30f-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnejna terenie gminy Lubraniec”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0ad126-c30f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw przy ul. Strażackiej w Lubrańcu- demontaż ogrodzenia, ławek oraz elementów placu zabaw
- wykonanie nawierzchni trawiastej
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bramek i piłkochwytów
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Przebudowa terenu sportowo – rekreacyjnego w Kazaniu
- demontaż elementów ogrodzenia
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż kontenera – zaplecza socjalnego i magazynowego
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Modernizacja placu zabaw przy szkole podstawowej w Zgłowiączce
- demontaż i przestawienie elementów placu zabaw
- przestawienie elementów siłowni zewnętrznej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bieżni i skoczni w dal
- montaż urządzeń siłowni zewnętrznej
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przy świetlicy wiejskiej w Dąbiu Kujawskim
- demontaż elementów nie nadających się do użytku
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu
- montaż systemowych trybun
Budowa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej przy szkole podstawowej w Sarnowie
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie bieżni sportowej dwutorowej
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- montaż systemowych trybun i ławek sportowych
Budowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie szkoły podstawowej w Lubrańcu
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bieżni
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- wykonanie prac na boisku wielofunkcyjnym
Budowa boiska do piłki siatkowej plażowej oraz koszykówki 3x3 na terenie rekreacyjnym nad Dunajem w Lubrańcu
- usunięcie istniejącej warstwy piaskowej oraz warstwy z kostki betonowej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż trybun
- montaż elementów wyposażeni boiska
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Lubraniec Parcele/Dobierzyn (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 3523920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Lubrańcu- demontaż istniejącej podłogi parkietowej
- prace rozbiórkowe
- wykonanie nowej podłogi sportowej
- prace wykończeniowe
Przebudowa stadionu miejskiego wraz z budową ścieżki spacerowej i infrastrukturą towarzyszącą (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:
- przebudowa z rozbudową istniejącego budynku
- rozbiórka trybun
- demontaż elementów zagospodarowania nie nadających się do użytku
- montaż systemowych trybun
- wykonanie boiska trawiastego o sztucznej nawierzchni
- wykonanie nawierzchni boiska głównego
- budowa oświetlenia obiektu
- utwardzenie terenu
- budowa ścieżki spacerowej
- budowa oświetlenia ścieżki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 3880000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3523920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3579300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3523920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-309-69-82
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3523920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3880000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5753070,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3880000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-309-69-82
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3880000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury rowerowej w ciągu ul. Bogumińskiej."
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.