eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiekKompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osiek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 125

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338458223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da06b510-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026700/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Osieku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da06b510-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-da06b510-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5639211,93 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca wykonanie robót budowlanych związanych z „Kompleksową modernizacją budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z:
Planowany zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) termomodernizację i remont dachu:
- wymiana dachówki i docieplenie połaci dachowych;
- remont kominów;
- wymiana podbitki dachowej;
- montaż płotków śnieżnych na połaci dachowej;
- remont instalacji piorunochronnej;
- wymiana i poszerzenie ofasowania dachowego;
- wymiana systemu odwodnienia dachu,
2) termomodernizacja ścian:
- docieplenie i izolacja ścian piwnicznych (cokołowych);
- docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych;
3) remont stref wejściowych do budynków:
- rozbiórki pokrycia dachowego daszków;
- wymiana pokrycia dachowego;
- wymiana ofasowania i systemu odwodnienia daszków;
- wymiana okładzin schodów,
4) stolarka i ślusarka:
- wymiana stolarki okiennej;
- wymiana ślusarki drzwiowej;
- wymiana parapetów i obróbek blacharskich,
5) izolacje, drenaże plac dziedzińcowy (zakres prac związany z izolacją ścian piwnicznych ozn. "S1" i drenażem fundamentów ozn."O3" - dla części budynku na odcinkach: J.-I.-H.-G.-F.-E.-D.-C.)
- izolacja systemowa części podziemnej ścian piwnic;
- remont systemu odwodnienia;
- remont drenażu przy budynku;
- remont instalacji odgromowej (otok);
- roboty nawierzchniowe w obszarze dziedzińca;
6) mikroinstalacja fotowoltaiczna:
- zabudowa modułów fotowoltaicznych;
- zabudowa falowników hybrydowych;
- zabudowa opytmalizatorów mocy;
- zabudowa rozdzielnic przyłączeniowych,
7) system magazynowania energii elektrycznej o pojemności 75 kWh:
- moduł sterujący;
- licznik energii z przekładnikami,
8) okablowanie AC metodą bezwykopową:
- bezwykopowy przecisk osłony kabli;
- układanie kabli (kabel YKY 5x25);
- kabel sieciowy;
9) wymiana grzejników:
- wymiana istniejących grzejników na nowe wraz z towarzyszącą armaturą

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w po-stępowaniu dotyczące:

a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, w odniesieniu do polskich wykonawców będą to w szczególności: Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) i Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
• Zamawiający żąda takiego wpisu wyłącznie od osoby prawnej lub fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą.
b. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.

c. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 4.000.000,00 zł.

d. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, na formularzu według wzoru, jak w załączniku nr 3 do SWZ, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu składającego się z budynku lub budynków o kubaturze nie mniejszej niż 6000 m3 .
Pojęcie budowa oraz budynek należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokument w tym zakresie.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia:
a) Potencjał techniczny.
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
b) Potencjał kadrowy. – załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej, w zakresie instalacji sanitarnych,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117),
lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie składanie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie,
• W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, przedkłada załącznik nr 2 do SWZ, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio pełnienie warunków udziału w postepowaniu, w zakresie w jakiem wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) Oświadczenie w zakresie art. 117 ust 4 Pzp wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ - (jeżeli dotyczy).
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Za-mawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ - (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaświadczenie CEiDG / KRS,

2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 4.000.000,00 zł.

3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charak-terze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.

4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ.
2) Kosztorys dla zakresu określonego w przedmiarze robót.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zło-tych i 00/100) w przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:

ABS Bank Spółdzielczy Andrychów O/Oświęcim
17 8110 1023 2005 0332 2968 0018
z dopiskiem:
Wadium: „Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123”

5. Do oferty należy dołączyć dowód wykonania przelewu, sporządzony zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2187 ze zm.) w sposób nie wymagający podpisu ani stempla.
6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
7. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia ma być realizowany przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – gwarancja wadialna powinna zostać udzielona na wszystkich Wykonawców (np. na wszystkich członków konsorcjum, a nie jedynie na jego Lidera).
8. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
9. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez za-mawiającego.
10. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
12. Zwrot oraz zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z regulacjami zawartymi w art. 98 ustawy Pzp.
13. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy (przed podpisaniem umowy).
5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ABS Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu nr rachunku 17 8110 1023 2005 0332 2968 0018 z dopiskiem: „Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123”
6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi zgodnie z art. 453 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i zakresu zamian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.