Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235766/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00364496/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dbfounw@eduwarszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243311
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00235766
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności karty charakterystyki lub karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) dla części 1 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 108, 109, 111, 112, 113, 114, 117, 118, 119, 120, 121, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 131, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 157, 158, 171, 172, 176, 177, 178, 179, 180, 181 oraz 193 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2A do SWZ;
b) dla części 2 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 36, 41, 50, 51, 52, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 87, 88, 89, 90, 91, 93, 94, 95, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 oraz 122 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2B do SWZ;
c) dla części 3 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 oraz 24 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2C do SWZ;
d) dla części 4 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 14, 15 oraz 16 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2D do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności karty charakterystyki lub karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) dla części 1 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 108, 109, 111, 112, 113, 114, 117, 118, 119, 120, 121, 123, 124, 125, 126, 127, 130, 131, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 157, 158, 171, 172, 176, 177, 178, 179, 180, 181 oraz 193 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2A do SWZ;
b) dla części 2 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 36, 41, 50, 51, 52, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 87, 88, 89, 90, 91, 93, 94, 95, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 oraz 122 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2B do SWZ;
c) dla części 3 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 oraz 24 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2C do SWZ;
d) dla części 4 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 14, 15 oraz 16 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2D do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-18 10:00
Po zmianie:
2024-03-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-18 10:15
Po zmianie:
2024-03-20 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-17
Po zmianie:
2024-04-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.