eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dbfounw@eduwarszawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243311

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00235766

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności karty charakterystyki lub karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) dla części 1 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 108, 109, 111, 112, 113, 114, 117, 118, 119, 120, 121, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 131, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 157, 158, 171, 172, 176, 177, 178, 179, 180, 181 oraz 193 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2A do SWZ;
b) dla części 2 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 36, 41, 50, 51, 52, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 87, 88, 89, 90, 91, 93, 94, 95, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 oraz 122 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2B do SWZ;
c) dla części 3 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 oraz 24 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2C do SWZ;
d) dla części 4 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 14, 15 oraz 16 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2D do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności karty charakterystyki lub karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) dla części 1 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 108, 109, 111, 112, 113, 114, 117, 118, 119, 120, 121, 123, 124, 125, 126, 127, 130, 131, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 157, 158, 171, 172, 176, 177, 178, 179, 180, 181 oraz 193 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2A do SWZ;
b) dla części 2 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 21, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 36, 41, 50, 51, 52, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 87, 88, 89, 90, 91, 93, 94, 95, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 oraz 122 w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2B do SWZ;
c) dla części 3 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23 oraz 24 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2C do SWZ;
d) dla części 4 zamówienia, przez produkty z pozycji nr: 14, 15 oraz 16 w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2D do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-18 10:00

Po zmianie:
2024-03-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-18 10:15

Po zmianie:
2024-03-20 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-17

Po zmianie:
2024-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.