Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177874/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00178149/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,124873,a56973e815bccdb74bc61e8eb1df0d82.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d2b26b-dabd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074289/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zamówienie obejmuje:
1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) sporządzenie projektów technicznych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż zgodnie z obowiązującymi przepisami.;
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tj.: budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w msc. Łankiejmy wraz z montażem odnawialnych źródeł energii (gruntowa pompa ciepła, instalacja fotowoltaiczna), przyłączami oraz dojazdem, placem postojowym, oświetleniem drogowym , miejscem składowania odpadów segregowanych i budową oczyszczalni ścieków ze złożem obrotowym i odprowadzeniem ścieków.
1) FAZA PROJEKTOWA: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem lub uzyskaniem wymaganych prawem opracowań, decyzji, uzgodnień, opinii oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
a) Projekt budynku należy wykonać jako adaptację projektu typowego UC30 Budynek usługowy UC30 firmy Murator Projekty. Jest to przykładowy projekt typowy i może on zostać zmieniony.
2) FAZA WYKONAWCZA: wykonanie robót budowlanych objętych opracowaniem w fazie projektowej.
4. Inwestycja planowana jest na dz. nr 16/1, 15/8, 15/7, 35/7, obręb ewidencyjny: 0020 Łankiejmy, jednostka ewidencyjna: 280804_5 Korsze. Powierzchnia dz. nr 16/1 to 0,6399ha, a dz. nr 15/8 to 0,1447ha. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wynosi około 0,2713ha.
5. Ogólny zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:
1) Sporządzenie pełnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, będącej szczegółowym opracowaniem załączonej koncepcji architektonicznej.
2) Dokumentacja projektowa i roboty budowlane powinny objąć swoim zakresem:
a) budowa budynku świetlicy wiejskiej,
b) wyposażenie budynku świetlicy: przedstawione w dokumentacji wyposażenie jest koncepcją zawierającą minimalne wymagania oraz wytyczne zamawiającego. Ostateczny dobór i ilość wyposażenia zostanie ustalona na etapie projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego w porozumieniu z Zamawiającym. Zaprojektowane i dostarczone wyposażenie na etapie zamówienia „Zaprojektuj i Wybuduj” musi być wystarczające i kompletne do użytkowania projektowanego budynku w pełnej funkcjonalności.
c) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.:
- ciągi, piesze, jezdne i pieszo-jezdne, zjazd na dz. nr 94,
- parking dla samochodów osobowych z 5 stanowiskami, w tym 1 dla osób z niepełnosprawnością,
- mała architektura, w tym stojaki dla rowerów, ławki,
- wiata śmietnikowa,
- ogrodzenie terenu,
- gospodarka zielenią niską i wysoką, w tym wycinka drzew,
- likwidacja lub przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego istniejących elementów małej architektury (przeniesienie na dz. nr 16/1),
- oświetlenie terenu,
- ogrodzenie terenu,
- przyłączenie budynku do sieci elektroenergetycznej,
- przyłączenie budynku do sieci wodociągowej,
- przyłączenie budynku do projektowanej lokalnej oczyszczalni ścieków na dz. nr 15/8,
- gruntowa pompa ciepła z wymiennikiem pionowym,
- lokalna oczyszczalnia ścieków ze złożem biologicznym na dz. nr 15/8,
- odprowadzenie ścieków z projektowanej oczyszczalni do rzeki Sajny rurociągiem przez dz. nr 15/7, 35/7, - ciąg pieszo-jezdny od lokalnej oczyszczalni ścieków do dz. nr 18/2,
- inne, niezbędne prace, wynikające ze specyfiki zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej (PFU, Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Projektem Umowy (PU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2155000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4419992,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2155000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budrem Nowik Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422200009
7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawy
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2155000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI KORSZE
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.