Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00198286/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital2.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa214891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deed66bd-1f8e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004478/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.16 Dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/31PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 503356,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 elektrody do diagnostyki i stymulacji pracy serca- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 1560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 NARZĘDZ\IA DO LAPAROSKOPII STORZSzczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
4.5.5.) Wartość części: 111357,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 ORZYRZĄDOWANIE DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO SU2 AGA LABOR- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 183,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO SSAKÓW EASY VAC- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2240,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 ELEKTRODY DO STYMULACJI - Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33182200-1 - Urządzenia do stymulacji pracy serca
4.5.5.) Wartość części: 270,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 ELEKTRODY DO DEFIBRYLATORÓW AED LIFELINE DCFE 110- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182200-1 - Urządzenia do stymulacji pracy serca
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 213,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA WATO- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 19296,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO MONITORA ANESTESJOLOGII S/ 5 DATEX OHMEDA MODUŁOWY- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 3048,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ- Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9846,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AIR SHIELDS ISOLETTE TYP C2 HS - 1C - Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 3436,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 UKŁAD PACJENTA I AKCESORIA DO RESPIRATORA OSCYLACYJNEGO SNSOR MEDICS - Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48960,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 WKŁAD PRÓŻNIOWY DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO HOSPIVAC 350 CA-MI - Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 KABLE DO APARATU EKG E-30G - szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 275,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 PLASTRY DO OCHRONY NOSA NOWORODKA NEOSEAL - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6120,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 OPTZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA PHILIPS INTELLI VUE MP5 - szczegółowy opis w załączniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5044,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 2860,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33124210-0 - Wyroby radiodiagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 1141,50 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 MANKIET DO APARATU HOLTER - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 1656,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 20 FILTR DO LASERA CO 2 - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 1440,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 21 KABLE DO REJESTRATORA HOLTER SILICOM BEAT - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 576,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 22 NARZĘDZIA LAPARASKOPOWE DO CHIRURGII MAŁOINWAZYJNEJ - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
4.5.5.) Wartość części: 43090,42 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 23 FILTR DO ZESTAWU LAPORASKOPOWEGO STORZ - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 1540,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 24 ELEKTRODY DO APARATU FIRING EVO/20212 I MULTITRONIK MT-3/2011 - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 25 KABLE DO MODUŁU EKG 14C - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 26 NARZĘDZIA DO HISTEROSKOPIIszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11598,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 27 URZCZELKI DO TROKARÓW FIRMY STORZszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 996,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 28 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII GIMMINIszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 9989,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 29 OPRZYRZĄDOWANIE DO MONITORA PRZEZSKÓRNEGO P02/PCO2TCM5 FLEX RADIOMETERszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 18868,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 30 POKROWCE NA PRZEWODY DO APARATÓWszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 31 KABEL DO REJESTROWANIA HOLTERA BI 9800 TLszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
4.5.5.) Wartość części: 1092,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 32 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓWszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 720,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 33 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO TERAPII TLENKIEM AZOTU NOXBOXIszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 3216,00 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 34 OPTIFOLW JUNIOR SYSTEM DO DOSTARCZANIA TLENUszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 7100,00 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 35 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATRA SHELLY SI-610-1szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory
4.5.5.) Wartość części: 2334,00 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 36 OPRZYRZĄDOWANIE Do ENDOSKOPII I szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 4967,00 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 37 OPRZYRZĄDOWANIE OID ENDOSKOPII IIIszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 9451,00 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 38 OPRZYRZĄDOWANIE OID ENDOSKOPII IV szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 6772,00 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 39 MANKIETY DO APARATU HOLTER PM 50 szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 618,00 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 40 CZEPEK EDO EEG DLA DZIECI szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 41 OPRZYRZĄDOWANIE DIATERMII CHIRURGICZNEJ ERBE II szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
4.5.5.) Wartość części: 31972,00 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 42 OPRZ\YRZĄDOWANIE DIATERMII CHIRURGICZNEJ EBE Iszczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
4.5.5.) Wartość części: 56674,00 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 43 PŁYTA DO REDUKCJI METERIAŁU TKANKOWEGO szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 350,00 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 44 RURKI TRACHEOSTOMIJNE szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 250,00 PLN
Część 45
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 45 OPRZYRZĄDOWANIE DIATERMII CHIRURGICZNEJ EVE VIO 300D szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 47738,00 PLN
Część 46
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 46 DRENY SSĄCOPŁUCZĄCE KARL STORZ - szczegółowy opis znajduje się w znajduje się w Załaczniku nr 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3045,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3045,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3045,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540232610
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3045,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5853,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5853,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5853,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROBAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385452206
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5853,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4773,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4773,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4773,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viridian Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212983607
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4773,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9821,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9821,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9821,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medim Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216379
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9821,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11616,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11161,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11161,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008118534
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11161,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3296,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3296,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3296,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dutchmed PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006937759
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3296,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dutchmed PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006937759
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 39)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 39)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inomed Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221161960
7.3.4) Miejscowość: Rokitnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 39)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 40)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35880,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35880,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35880,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 40)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011547170
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 40)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35880,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 41
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 41)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52230,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52230,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52230,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 41)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011547170
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 41)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52230,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 42
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 42)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 42)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SPÓŁKA Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012401907
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 42)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 43
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 44
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Część 45
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 45)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49802,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49802,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49802,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 45)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011547170
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 45)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49802,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 46
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 46)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG oraz aparatu do termoablacji dla I Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Diagnostyki Endokrynologicznej (ZP-30/2025)
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa inkubatora 1 szt. dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej CTK AGH - DE-dzp.272-150/25
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych z zakresu mikrobiologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.