Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00157071/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (071) 3140063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miekinia@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_miekinia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97189014-03eb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060921/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 453750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała również usunięcie wody oraz oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed jej uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej.
Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na dwa zadania (części zamówienia) i obejmuje wykonanie wyżej wymienionych prac dla zadań:
Zadanie 1. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2021 – Obręb Miękinia;
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dla poszczególnych Zadań (części zamówienia) opisano w Rozdziale VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi: dla Zadania 1 – łącznie 2175,0 t kruszywa i jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac o 30 % dla każdego z zadań (części zamówienia) tj. dla Zadania 1 (Obręb Miękinia) możliwe zmniejszenie zakresu prac o dostawę 652,50 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac w poszczególnych leśnictwach.
Miejsce, ilość oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będzie ustalony indywidualnie z upoważnionym pracownikiem leśnictwa (Leśniczy, Podleśniczy danego leśnictwa). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie zleceń przekazywanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej i będą obejmowały dostawę kruszywa i usługę uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni dostarczonym kruszywem.
Termin realizacji poszczególnych zleceń nie powinien przekraczać 10 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia tj. momentu przesłania zlecenia Wykonawcy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
Wykonawca powinien być przygotowany na dostawy kruszyw i usługę uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni dostarczonym kruszywem w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 7:00 do 15:00. Ilość i rodzaj przywiezionego i wbudowanego w ramach Zlecenia kruszywa będzie potwierdzana pisemnie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - pracownika danego leśnictwa (Leśniczy, Podleśniczy) na dokumencie przewozowym (np. WZ-tce.). Dostarczenie ww. kruszywa może odbywać się wyłącznie w obecności przedstawiciela Zamawiającego - Leśniczego lub Podleśniczego danego leśnictwa. Wykonawca przedstawi do rozliczenia przywiezionego materiału zestawienie podpisanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dokumentów przewozowych, podpisanych WZ-tek lub innych dokumentów potwierdzających odbiór jakościowo-ilościowy zamówionego kruszywa.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 1. leśnictwa obrębu Miękinia (Leśnictwo Mokre, Mrozów, Kobylniki, Szczepanów, Wilczków, Gałów, Chwalimierz, Kąty Wrocławskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212320-9 - Granit kruszony
4.5.5.) Wartość części: 239250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 i klińca granitowego frakcji 4/31,5 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia. Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała również usunięcie wody oraz oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed jej uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej.Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na dwa zadania (części zamówienia) i obejmuje wykonanie wyżej wymienionych prac dla zadań:
Zadanie 2. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2021 – Obręb Sobótka;
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dla poszczególnych Zadań (części zamówienia) opisano w Rozdziale VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi: dla Zadania 2 – łącznie 1950,0 t kruszywa i jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac o 30 % dla każdego z zadań (części zamówienia) tj. dla Zadania 2 (Obręb Sobótka) możliwe zmniejszenie zakresu prac o dostawę 585,00 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac w poszczególnych leśnictwach.
Miejsce, ilość oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będzie ustalony indywidualnie z upoważnionym pracownikiem leśnictwa (Leśniczy, Podleśniczy danego leśnictwa). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie zleceń przekazywanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej i będą obejmowały dostawę kruszywa i usługę uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni dostarczonym kruszywem.
Termin realizacji poszczególnych zleceń nie powinien przekraczać 10 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia tj. momentu przesłania zlecenia Wykonawcy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
Wykonawca powinien być przygotowany na dostawy kruszyw i usługę uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni dostarczonym kruszywem w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 7:00 do 15:00. Ilość i rodzaj przywiezionego i wbudowanego w ramach Zlecenia kruszywa będzie potwierdzana pisemnie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - pracownika danego leśnictwa (Leśniczy, Podleśniczy) na dokumencie przewozowym (np. WZ-tce.). Dostarczenie ww. kruszywa może odbywać się wyłącznie w obecności przedstawiciela Zamawiającego - Leśniczego lub Podleśniczego danego leśnictwa. Wykonawca przedstawi do rozliczenia przywiezionego materiału zestawienie podpisanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dokumentów przewozowych, podpisanych WZ-tek lub innych dokumentów potwierdzających odbiór jakościowo-ilościowy zamówionego kruszywa.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 2. Leśnictwa obrębu Sobótka (Leśnictwo Kamionna, Wawrzeńczyce, Sulistrowiczki, Chwałków, Uliczno, Tąpadła).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212320-9 - Granit kruszony
4.5.5.) Wartość części: 214500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211344,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211344,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211344,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPG POLSKA TRUCK Sebastian Stadnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131450010
7.3.4) Miejscowość: Mleczków 24a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211344,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189481,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189481,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189481,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPG POLSKA TRUCK Sebastian Stadnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131450010
7.3.4) Miejscowość: Mleczków 24a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN STADNIK SPG POLSKA TRUCK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189481,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.