Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Budowa drogi gminnej nr 102038B Krzywe – Mała Huta, gm. Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Budowa drogi gminnej nr 102038B Krzywe – Mała Huta, gm. Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff30fe42-eb04-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Budową drogi gminnej nr 102038B Krzywe-Mała Huta gm. Suwałki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207756/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140432,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19057,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej nr 102038B Krzywe – Mała Huta, gm. Suwałki”, która obejmuje swoim zakresem w szczególności:
budowę drogi gminnej klasy „D” DG nr 102038B Krzywe – Mała Huta gmina Suwałki w km 0+000 – 0+515,30. Droga w przekroju półulicznym i ulicznym o nawierzchni bitumicznej, szerokość podstawowa jezdni 5,0 m, szerokość podstawowa pobocza 0,75 m, jednostronny ciąg pieszo-rowerowy szerokość 2,50 m strona P. w km 0+004 – 0+494,80 oraz chodnik szerokości 2,50 m strona L. w km 0+004 – 0+071,0, na pozostałych odcinkach pobocza szerokość 2x0,75 m z kruszywa, zjazdy o nawierzchni utwardzonej na tereny przyległe, oświetlenie uliczne, kanał technologiczny. Odwodnienie korony drogi nie ulega zmianie, powierzchniowe poprzez rowy otwarte i kryte, skarby nasypu. Oznakowanie pionowe. W celu poprawy bezpieczeństwa oświetlenie uliczne i dwa przejścia dla pieszych (w tym jedno wyniesione). Inwestycją objęto również usunięcie kolidującego zadrzewienia i zakrzewienia w granicach pasa drogowego oraz budowę i przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. przebudowa kolizji elektroenergetycznej nN-0,4kV, budowa kanału technologicznego, budowa oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie rurami osłonowymi sieci telekomunikacyjnej i energetycznej.
3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), dokumentacja projektowa (projekt budowlany, techniczny, stałej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót) i projekt umowy.
3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
3.4. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp informuje, że zakres usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późń. zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15458,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22755,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15458,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie w Budownictwie Rafał Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461403444
7.3.3) Ulica: Władysława Raginisa 8
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej- Elektroinstalatorstwo "Truszkowscy" Truszkowski Bogdan; Elrond Hurtownia Elektryczna Bogdan Truszkowski Wspólnik s.c.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE W BUDOWNICTWIE - Rafał Stankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE W BUDOWNICTWIE - Rafał Stankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15458,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przygotowywanie, dostarczanie posiłków szpitalnych pacjentom Oddziału Rehabilitacyjnego i Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Termomodernizacja kompleksu rekreacyjnego Milenium w Kołobrzegu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.