Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181790/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych
wraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych
przy budynku ozn. Czarnieckiego 3-11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8429313, 33 8429311
1.5.8.) Numer faksu: 33 8429199
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowychwraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych
przy budynku ozn. Czarnieckiego 3-11
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf4a049-dd88-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. przy budynku ozn. ul. Czarnieckiego 3‑11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181790/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172925,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych wraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych przy budynku ozn. Czarnieckiego 3-11, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej
dołączonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 2006/852, 2006/863, 2006/1164 w Oświęcimiu przy ul. Czarnieckiego. Przed budynkiem wielorodzinnym ozn. Czarnieckiego 3-11 znajduje się chodnik o szerokości 1,5 m wraz z dojściami do klatek schodowych o szerokości 2,5 m. Pomiędzy budynkiem a chodnikiem teren zagospodarowany jest zielenią. Większość
nawierzchni w tym obszarze wykonana jest z płyt chodnikowych. W obszarze objętym zamówieniem występują sieci i urządzenia uzbrojenia terenu: sieć kanalizacyjna, teletechniczna, energetyczna, ciepłownicza, gazowa, wodociągowa.
2) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont chodników i budowę utwardzenia terenu wraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych przed budynkiem wielorodzinnym ozn. Czarnieckiego 3-11. Skutkiem
przebudowy będzie likwidacja części miejsc postojowych przy ul. Czarnieckiego. Zamówienie przewiduje także remont dojść
do klatek schodowych o szerokości 2,5 m i opaski przed budynkiem Czarnieckiego 3-11. Odwodnienie odbywać będzie się na tereny zielone.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wycinkę i karczowanie pni drzew i krzewów z wywozem karpiny,
b) rozebranie nawierzchni chodników i placów z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki mineralnobitumicznej
z wywozem materiałów z rozbiórki,
c) rozebranie istniejących warstw podbudowy, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych z wywozem materiałów z
rozbiórki,
d) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne chodników i utwardzeń terenu wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu,
e) profilowanie i zagęszczenie podłoża,
f) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod chodniki, opaskę przy budynku i utwardzenia terenu,
g) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży i krawężników betonowych,
h) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm chodników i utwardzeń terenu,
i) wykonanie opaski z płyt betonowych 50x50x7 cm,
j) dostawę i montaż stojaków na rowery,
k) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych oraz zaworu
gazowego,
l) przebudowę hydrantu podziemnego,
m) zabezpieczenie istniejących sieci kablowych nN rurami osłonowymi,
n) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą
o) wykonanie oznakowania pionowego,
p) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
• oznakowanie budowy na czas robót,
• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
• organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
• wytyczenie geodezyjne,
• zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
• organizacja dojść do budynków wielorodzinnych w trakcie prowadzenia robót,
• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
• inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
• badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
• ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
4) Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ.
Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona dokumentacja projektowo wraz
z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu
ofertowego. W skład dokumentacji projektowej wchodzą:
a) projekt budowlano- wykonawczy,
b) uzgodnienia,
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247232,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434613,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247232,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOŁA Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492442389
7.3.3) Ulica: Nowa 25
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247232,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.