eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoUsługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz pozostałych obiektów w Glinnej w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz pozostałych obiektów w Glinnej w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7998f200-ca43-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz pozostałych obiektów w Glinnej w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7998f200-ca43-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej, Punktu Informacji Turystycznej oraz pozostałych obiektów turystycznych i edukacyjnych w Glinnej w roku 2024 „Przedmiot zamówienia”.
2. Miejscem realizacji Przedmiotu zamówienia jest teren Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej im. prof. Jerzego Tumiłowicza (Powiat Gryfino, Gmina Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie) oraz obiektów edukacyjnych i turystycznych Nadleśnictwa Gryfino w Glinnej. Wskazane w obiekty znajdują się na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Gryfino.
3. Charakter obiektu: Ogród dendrologiczny w Glinnej /arboretum/ to szczególna odmiana ogrodu botanicznego, prezentująca kolekcję drzew i krzewów. Służy wypełnieniu wielu funkcji - naukowych, edukacyjnych, estetycznych i wypoczynkowych. Ogród Dendrologiczny w Glinnej jest znany w Polsce z rosnących tu kilku największych w naszym kraju okazów drzew obcego pochodzenia. Zgromadzona kolekcja liczy obecnie ponad 800 gatunków i odmian drzew i krzewów, przede wszystkim egzotycznych.
4. Usługi w ramach przedmiotu zamówienia dotyczą obiektów edukacyjnych i turystycznych, zlokalizowanych w Glinnej, obejmujących:
1) Ogród Dendrologiczny im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej wraz z istniejącą na jego terenie infrastrukturą edukacyjną i turystyczną;
2) Punkt Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata w Glinnej) wraz terenem rekreacyjno-wypoczynkowym, zlokalizowanym w sąsiedztwie - z towarzyszącą infrastrukturą edukacyjną, rekreacyjno-wypoczynkową, turystyczną i placami zabaw, miejscem postoju pojazdów oraz zapleczem sanitarnym zlokalizowanym w kancelarii leśnictwa Glinna;
3) Punkt Informacji Turystycznej w Glinnej przy wejściu do Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej;
4) Teren rekreacyjno-wypoczynkowy wraz z infrastrukturą turystyczną, zlokalizowany przed wejściem do Ogrodu Dendrologicznego;
5) Miejsce na ognisko przy wiacie;
6) Ścieżka dydaktyczna „Puszcza Bukowa – między kulturą a naturą” w Puszczy Bukowej z miejscem odpoczynku przy Karasim Stawie, wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczną i edukacyjną (stelaże drewniane z tablicami edukacyjnymi);
7) inne obiekty towarzyszące działalności edukacyjno-turystycznej nadleśnictwa (np. oznakowanie ścieżek itp.).
5. Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest
w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik 2 do SWZ.
6. Z uwagi na specyfikę usług (prac) związanych z funkcjonowaniem Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej (wiaty) i obiektami edukacyjnymi i turystycznymi zlokalizowanymi w sąsiedztwie wiaty i obsługą grup edukacyjnych, turystycznych i osób indywidualnych wymagana jest od Wykonawcy Pełna dyspozycyjność czasowa. Pełna dyspozycyjność czasowa obejmuje gotowość do wykonywania i wykonywanie czynności wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia przez 24 godziny przez 7 dni tygodnia, to jest również poza godzinami otwarcia Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej. Pełna dyspozycyjność czasowa odnosi się również do dni wolnych od pracy, tj. niedziele i święta oraz godzin popołudniowych, wieczornych i nocnych (w przypadku najmu obiektów na potrzeby spotkań okolicznościowych). Pełna dyspozycyjność czasowa w szczególności dotyczy udostępnienia i odbioru obiektów od grup/osób indywidualnych dokonujących najmu.
W ramach Pełnej dyspozycyjności czasowej Wykonawca, zgodnie ze złożoną ofertą, zobowiązuje się do podjęcia i realizacji czynności opisanych powyżej w czasie maksymalnie do 60 minut od otrzymania od przedstawiciela Zamawiającego telefonicznego zgłoszenia o konieczności wykonania co najmniej jednej z ww. czynności (tzw. Czas reakcji). Czas reakcji opisany w zdaniu poprzednim stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
7. Środki czystości, środki higieniczne, nawozy, herbicydy, materiały do wykonania obrzeży rabat, impregnaty, niezbędne dla bieżących konserwacji i utrzymania obiektów lub okazów kolekcji Ogrodu Dendrologicznego im. prof. Jerzego Tumiłowicza w Glinnej zapewnia Zamawiający.
8. Środek chemiczny i wodę zapewnia Zamawiający. Zamawiający wskazuje w zleceniu miejsce odbioru środka chemicznego, zwrotu opakowań po środku chemicznym oraz punkt poboru wody. Herbicyd użyty do użytku będzie spełniał wymagania określone w broszurze wydanej przez Instytut Badawczy Leśnictwa pt. „Środki ochrony roślin, środki biobójcze oraz produkty do rozkładu pni drzew leśnych, zalecanych do stosowania w leśnictwie”.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
10. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji Kosztorysu Ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”).
11. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Treść Zlecenia określa wzór umowy stanowiący załącznik 10 do SWZ;
2) Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania oleju biodegradowalnego do smarowania układów tnących w eksploatowanych piłach łańcuchowych oraz zestawów do pochłaniania oleju w urządzeniach eksploatowanych na terenie Ogrodu Dendrologicznego.
3) do smarowania układów tnących w eksploatowanych piłach łańcuchowych
Wykonawca będzie zobowiązany stosować olej biodegradowalny o parametrze biodegradacji nie gorszym niż 60%.
4) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić faktury zakupowe oleju wraz z „Kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego” potwierdzającego stopień biodegradowalności kupionego oleju. Zamawiającemu służyć będzie prawo do weryfikacji olei używanych do smarowania układów tnących, a Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu możliwość pobrania próbek oleju w ilości niezbędnej do przeprowadzenia badań jego parametrów.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na terenie Ogrodu Dendrologicznego w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach, pilarkach i innych urządzeniach pracujących w Ogrodzie oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Dopuszcza się posiadanie i używanie przez pilarza kanistrów z bezpiecznymi końcówkami (dozownikami), uniemożliwiającymi rozlanie (przelanie) oleju i mieszanki paliwowej podczas tankowania pilarki (zastępczo za maty pochłaniające olej i paliwo).
12. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo opisane w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92531000-2 - Usługi świadczone przez ogrody botaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63513000-8 - Usługi informacji turystycznej

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277473,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277473,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277473,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych „Jodełka” Halina Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 853-102-57-41

7.3.3) Ulica: Glinna 3

7.3.4) Miejscowość: Glinna 3, Stare Czarnowo

7.3.5) Kod pocztowy: 74-106

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

„REDWOOD” Jakub Górecki - prace wysokościowe, wycinka drzew, pielęgnacja drzew na wysokości powyżej 3m,
Grzegorz Zaremba - opryski chemiczne, prace z środkami ochrony roślin, Mirosław Małecki - usuwanie wskazanych drzew i krzewów w ogrodzie dendrologicznym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277473,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający nie określa wymagań dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.