eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrzynPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Żyrzynie i Borysowie oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Żyrzynie i Borysowie oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-518ae83c-ddcf-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Żyrzynie i Borysowie oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518ae83c-ddcf-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018354/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Żyrzynie i Borysowie oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialna i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4196017,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Żyrzynie i Borysowie oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach”

Zakres inwestycji obejmuje m. in.:
Zadanie nr 1: Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Żyrzyn .
Zadanie nr 2: Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Borysów.
Zadanie nr 3: Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w
Skrudkach.

Zadanie 1.

Zakres inwestycji dla zadania nr 1 zamówienia tj. „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Żyrzyn”

Lokalizacja:
- Miejscowość: Żyrzyn, gm. Żyrzyn, działka nr 351/2 obręb: 0015 Żyrzyn, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie

Dla stacji uzdatniania wody Żyrzyn zakres robót obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia
3. Wykonanie izolacji przeciwwilgotnościowa
4. Wykonanie Izolacji termicznej
5. Wymiana pokrycia
6. Wykonanie posadzek
7. Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin
8. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
9. Malowanie
10. Obróbki blacharskie
11. Wykończenie zewnętrzne
12. Utwardzenie dróg i placów z kostki betonowej
13. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
14. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia, lampy UV oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- remont zbiorników
• branża elektryczna:
- linie kablowe enn odbiorcze, zalicznikowe
- rozdzielnice
- instalację oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych 230Vac
- instalację oświetlenia terenu
- oświetlenie miejscowe 24Vac
- instalację siłową
- instalacje elektryczne w studni i na zbiorniku wyrównawczym
- sterowanie, telemetrię i telesygnalizację
- ochronę od porażeń i połączenia wyrównawcze
- ochronę przeciwprzepięciową
- solarny, fotowoltaiczny zespół prądotwórczy
- spalinowy zespół prądotwórczy
Zadanie 2.

Zakres inwestycji dla zadania nr 2 zamówienia tj. „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Borysów.”

- Miejscowość: Borysów, gm. Żyrzyn, działka nr 512/4 obręb: 0002 Borysów, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie

Dla stacji uzdatniania wody Borysów zakres robót obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wykonanie fundamentów pod urządzenia zewnętrzne i wewnętrzne
3. Wykonanie ścianek działowych
4. Wykonanie izolacji przeciwwilgotnościową
5. Wykonanie Izolacji termicznej
6. Wymiana pokrycia
7. Wykonanie posadzek
8. Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin
9. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
10. Malowanie
11. Obróbki blacharskie
12. Wykończenie zewnętrzne
13. Utwardzenie dróg wewnętrznych i placów z kostki betonowej
14. Utwardzenie drogi zewnętrznej dojazdowej z nawierzchni asfaltowej.
15. Demontaż i wykonanie nowego ogrodzenia
16. Pozostałe roboty instalacyjne wg projektów branżowych:
• branża sanitarna:
- renowacja 2 szt. studni głębinowych
- montaż rurociągów zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż instalacji technologicznych wg. projektu (min.: aeratora, odżelaziaczy, zestawu pompowego II stopnia, lampy UV oraz dozownika podchlorynu sodu)
- instalacje pomocnicze wod-kan, ogrzewania i wentylacji
- montaż zbiornika wyrównawczego o pojemności 150 m3
• branża elektryczna:
- linie kablowe enn odbiorcze, zalicznikowe
- rozdzielnice
- instalację oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych 230Vac
- instalację oświetlenia terenu
- oświetlenie miejscowe 24Vac
- instalację siłową
- instalacje elektryczne w studni i na zbiornikach wyrównawczych
- sterowanie, telemetrię i telesygnalizację
- ochronę od porażeń i połączenia wyrównawcze
- ochronę przeciwprzepięciową
- solarny, fotowoltaiczny zespół prądotwórczy
- spalinowy zespół prądotwórczy

Zadanie 3.

Zakres inwestycji dla zadania nr 3 zamówienia tj. „Budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Skrudkach”.
Lokalizacja:
- Miejscowość: Skrudki, gm. Żyrzyn, działka nr 286/2 obręb: 0009 Skrudki, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
- Miejscowość: Parafianka, gm. Żyrzyn, działki nr 163/11 i 163/13 obręb: 0008 Parafianka, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie
W oczyszczalni biologicznej ścieków zastosowano urządzenia typowe wykonane z polietylenu wysokiej gęstości.
Ciąg technologiczny oczyszczalni składa się z następujących urządzeń:
- przykanalika PVC DN160,
- rewizji PVC DN 110,
- przepływowego osadnika gnilnego,
- reaktora biologicznego,
- studzienki rozdzielczej;
- przepompowni ścieków oczyszczonych;
- komór filtracyjnych (odbiornik ścieków oczyszczonych);
Instalacja składa się z dwóch osobnych zbiorników: t/j osadnika gnilnego a następnie bioreaktora SBR. Urządzenia muszą zapewnić możliwość montażu bioreaktora w pewnej odległości od osadnika gnilnego, ponieważ takie rozwiązanie umożliwia wyeliminowanie
przepompowni ścieków surowych pomiędzy zbiornikami.
Zaprojektowano oczyszczalnię składającą się z czterech zbiorników pionowych o poniższych parametrach:
- Pojemność 10000l
- Max dzienny przepływ do 2.7l/d
1. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz innymi dokumentami stanowiącymi załącznik nr 10.1, 10.2, 10.3 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) pomocniczo przedmiar robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682).
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 10.1, 10.2, 10.3 do niniejszej specyfikacji.
Rozwiązania równoważne
8. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
9. Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza to że, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
10. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji
gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej lub STWiORB, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający odsyła Wykonawców do zapisów SWZ.- w odniesieniu do zapisów dot. rozwiązań równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6635665,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7856625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6635665,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FSW INSTAL Waldemar Flis

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma F.H.U. „FLISEK”s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 500256450

7.3.3) Ulica: Wola Zarczycka 20 G

7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka

7.3.5) Kod pocztowy: 37-311

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6635665,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.