Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302386/01 - Wynik z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plonów 22i
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sosnowiec- Miasto posiadające prawa powiatu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443453672
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Al. Zwycięstwa 20
1.11.4.) Miejscowość: Sosnowiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 41-200
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.um.sosnowiec.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4277c0fe-da2a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,158510,61db2975b2bfc48a968de21626665c69.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1.
2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 671, ze zmianami).
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały zawarte w rozdziale VII do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są: Miejski Zakład Usług Komunalnych (dalej MZUK); z siedzibą przy ul. Plonów 22i w Sosnowcu oraz Gmina Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – Pełnomocnik Zamawiającego; Może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej MZUK: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl lub Urzędu Miejskiego w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Kozłowska, email: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – znak sprawy: WZP.C.271.1.24.2024.JŁ - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu - podmiot przetwarzający, z którym zawarta została umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
C.D. w następnej sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.24.2024.JŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 1 zamówienia: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów ciężarowych powyżej 3,5 tony
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2a do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 1 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 2 zamówienia: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów marki FORD do 3,5 tony
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2b do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 2 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 3 zamówienia: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów do 3,5 tony
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2c do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 3 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 4 zamówienia: Dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załącznikau nr 2d do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 4 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211650-2 - Płyny hamulcowe
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24961000-8 - Płyny chłodnicze
24951300-8 - Płyny hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 5 zamówienia: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do ciągników rolniczych marki TYM
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2e do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 5 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
16800000-3 - Części maszyn używanych w rolnictwie i leśnictwie
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 6 zamówienia: Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do ciągników rolniczych marki ZETOR
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2f do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 6 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
16800000-3 - Części maszyn używanych w rolnictwie i leśnictwie
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 7 zamówienia: Dostawa opon i dętek do pojazdów i maszyn
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załącznikau nr 2g do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 7 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
2. Nazwa części 8 zamówienia: Dostawa żarówek do pojazdów i maszyn
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 5 do SWZ wspólnym dla wszystkich części zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zestawienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z ich ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 2h do SWZ – stanowiącym Formularz cenowy dla części 8 zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie,
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt. 2. należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.
4.W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą ocenę w ramach przyjętego kryterium oceny ofert – cena brutto 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi, odpowiednimi dla części, na które Wykonawca składa ofertę – stanowiącymi Załączniki nr 2a-2h do SWZ.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy;
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) formularze cenowe, stanowiące Załączniki nr 2a-2h do SWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
-postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych , w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 tej ustawy oraz określonych w niniejszej umowie. Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych załączniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest tylko informacja o prowadzonym postępowaniu:https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000 zl.html
2. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 125 ust. tylko, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie: - art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Termin realizacji zamówienia dla części nr 1 – 8 zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r.
3.2. W przypadku skorzystania ze wznowienia Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu opisanego w pkt. 3.1. o okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- "Całodobowa ochrona osób i mienia."
- Kompleksowe ubezpieczenie MZBM - TBS Sp. z o.o.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mobilnej sceny (cz. 1 zamówienia) oraz dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia efektownego do mobilnej sceny (cz. 2 zamówienia)
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych i olejów silnikowych do Starostwa Powiatowego w Mońkach w 2025 r.
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Część I Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II Zakup paliw ciekłych dla Obwodu Drogowego w Kamionce.
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.