Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00073249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stary Sącz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 449-77-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed0d6647-be85-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stary Sącz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0d6647-be85-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067137/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oświetlenia w ciągu dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FR.272.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447126,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: . Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi wewnętrznej „Do Ligęzy” w Mostkach wraz z przebudową kolidujących słupów.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wewnętrznej „Do Ligęzy” w Mostkach wraz z przebudową kolidujących słupów.
2. Zakres robót obejmuje: przebudowa słupa, zabudowa nowych słupów, wykonanie linii napowietrznej, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych (LED) na nowych i istniejących słupach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 46216,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi wewnętrznej „Na Rówień” w Przysietnicy.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości „Na Rówień” w Przysietnicy.
2. Zakres robót obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, budowę linii napowietrznej, zabudowę nowych słupów, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych (LED).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 84544,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej nr 1537K Gołkowice Górne – Łazy Brzyńskie.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego.
2. Zakres robót obejmuje: budowę sieci napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego, zabudowę nowych słupów, montaż wysięgników, opraw oświetleniowych (LED 49W). Po wybudowaniu projektowanego oświetlenia- demontaż kolidującej sieci z słupów oraz demontaż opraw oświetleniowych wg. wskazań w dokumentacji technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 165021,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 294266K i 294277K „Barcice – Wdżary”.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego.
2. Zakres robót obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, budowę linii napowietrznej, zabudowę nowych słupów, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych (LED), wymiana zabezpieczenia przedlicznikowego w szafce oświetleniowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 151344,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26995,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26995,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa ELCOM Aleksandra Cabak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122939843
7.3.3) Ulica: Kamionka Wielka 9
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA CABAK ELCOM Firma Handlowo Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA CABAK ELCOM Firma Handlowo Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26995,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37514,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37514,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360065970
7.3.3) Ulica: Przydonica, 48
7.3.4) Miejscowość: Przydonica
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37514,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108189,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137477,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108189,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360065970
7.3.3) Ulica: Przydonica, 48
7.3.4) Miejscowość: Przydonica
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108189,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97397,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97397,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360065970
7.3.3) Ulica: Przydonica, 48
7.3.4) Miejscowość: Przydonica
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97397,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Budowa odcinka drogi gminnej ul. Matejki i ul. Podgórna w Wysokiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego i sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego.
- Przebudowa drogi gminnej 002120F ul. Skrajnej w Kłodawie polegająca na budowie drogi pieszo - rowerowej wraz z oświetleniem ulicznym.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Choroszcz - I etap
- Budowa oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Środa Wielkopolska
- Rozbudowa ulicy Nadbrzeżnej w Gąskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.