Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130713/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg gminnych na terenie sołectw Błądzim i Lniano o długości około 8 km”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lniano
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Lniano
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-141
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 052 3323002
1.5.8.) Numer faksu: 052 3323203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lniano.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lniano.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7385561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg gminnych na terenie sołectw Błądzim i Lniano o długości około 8 km”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f60a350-bf2a-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526277/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg gminnych na terenie sołectw Błądzim i Lniano
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GO.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz realizacja zadania pt.: „Budowa dróg gminnych na terenie sołectw Błądzim i Lniano o długości około 8,00 km” w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z załączonym zestawieniem
Etap I– opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych, w tym decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pt.: „Budowa dróg gminnych na terenie sołectw Błądzim i Lniano o długości około 8,00 km”
Zakres prac do wykonania na etapie projektowania to m.in.:
- pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
- sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedmiotowego przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, opinii i pozwoleń wynikających z żądania właściwego organu administracji (w tym decyzja ZRID lub/i pozwolenie na budowę lub/i zgłoszenie robót budowlanych, wycinka drzew itp.),
- uzyskanie odstępstwa od projektowania i wykonywania kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji,
- uzyskanie Decyzji Środowiskowej jeśli zajdzie taka konieczność,
- uzyskanie Pozwolenia Wodnoprawnego jeśli zajdzie taka konieczność,
- wykonanie ewentualnych uzupełniających badań geotechnicznych,
- wykonanie projektu gospodarki zielenią jeśli zajdzie taka konieczność,
- wykonanie dokumentacji wykonawczej dla całego zakresu prac opisanego szczegółowo w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym,
- wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu i warunków ich umieszczania na drogach,
- uzupełnienie/skorygowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego
zakresu prac projektowych jeśli zajdzie taka potrzeba,
- protokolarne przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniami, w wersji papierowej i elektronicznej, wraz z oświadczeniem Wykonawcy o kompletności oraz zgodności dostarczonej dokumentacji projektowej z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi a także obowiązującymi normami wszelkie inne działania wymagane prawem budowlanym i przepisami szczególnymi.
W czasie realizacji prac projektowych należy dążyć do optymalizacji kosztów eksploatacji i utrzymania dróg.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Zakres prac na etapie wykonania robót budowlanych to m.in:
- prace przygotowawcze (w tym organizacja zaplecza budowy i przygotowanie terenu budowy wraz z zapewnieniem ochrony placu budowy w czasie realizacji zadania),
- przygotowanie (w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień) projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem TOR na czas prowadzenia robót budowlanych, w cenie kontraktowej uwzględnić należy również wszelkie koszty związane z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń, uzgodnień lub ewentualnych opłat za zajęcie terenu niebędącego własnością Zamawiającego,
- wykonanie prac geodezyjnych (wytyczenie obiektu budowlanego w terenie),
- wykonanie całości robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej,
- uporządkowanie terenu, prace porządkowe,
opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej oraz na nośniku CD/DVD (w tym mapy powykonawczej przyjętej do zasobu właściwego PODGiK)
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie ono wymagane),
z uwagi na fakt, iż prace planowane są również na terenach objętych ochroną
konserwatorską 377, 365, 358, 69, 70/6, 81/28, 38, 236, w miejscowości Lniano, obręb 0007 w ramach ceny kontraktowej należy przewidzieć również ewentualny nadzór archeologiczny,
- wszelkie inne działania wymagane prawem budowlanym i przepisami szczególnymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9904714,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10862308,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9904714,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KIC-TRANS" PIOTR RÓŻYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591341237
7.3.3) Ulica: BRONIEWSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: DRZYCIM
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KIC-TRANS" PIOTR RÓŻYCKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KIC-TRANS" PIOTR RÓŻYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9904714,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 586 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.