eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceWykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe66b7a1-bb56-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051296/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie nawierzchni tartanowej na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Tetmajera 7 w Skierniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065477

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3002473,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zapisami SWZ, przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni bieżni tartanowej, remoncie rzutni do pchnięcia kulą, zeskoku do skoku w dal oraz wykonanie rzutni do rzutu dyskiem.
Prace remontowe dla poszczególnych obiektów będą polegały na:
1) Bieżnia lekkoatletyczna w zakresie:
- usunięciu nawierzchni z tworzywa sztucznego (tartan gr. 12mm) z bieżni oraz z zakola południowego wraz z utylizacją,
- usunięcie całkowite odwodnienia liniowego z przekryciem typu sportowego wzdłuż wewnętrznej krawędzi bieżni (kanał prefabrykowany z przekryciem z tworzywa sztucznego),
- usunięcie obrzeży betonowych wraz z oporem,
- przesunięcie 6 istniejących słupów oświetleniowych od strony wschodniej boiska do piłki nożnej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi (m.in. wykonanie fundamentów, przekładka instalacji),
- sfrezowanie istniejącej podbudowy asfaltobetonowej na głębokość 3cm wraz z nadlaniem nowej o grubości 3cm (powierzchnia powinna być gładka zatarta bez porów),
- montaż obrzeży betonowych 8x30x100cm jednostronnie fazowanych na ławie betonowej z oporem,
- ocena drożności wraz z ewentualnym udrożnieniem istniejącej kanalizacji odwadniającej,
- montaż nowego odwodnienia liniowego typu ACO SPORT na ławie betonowej,
- zainstalowanie tzw. wewnętrznego „krawężnika ”na wirażu o wysokości 50-65mm i szerokości 50-250mm (nakładka na instalację odwodnienia) - krawężniki instalowane tylko na odcinkach łukowych,
- wykonanie podbudowy i nowej nawierzchni z trawy naturalnej z rolki wzdłuż boiska do piłki nożnej – pas szerokości około 1,6m,
- wykonanie nowej bieżni okrężnej 333,333m o nawierzchni poliuretanowo - gumowej o grubości min. 13mm typu Sandwicz koloru niebieskiego,
- wykonanie czterech studzienek teletechnicznych w narożach płyty boiska umożliwiających podłączenie pistoletów startowych i aparatury do elektronicznego pomiaru czasu,
- odtworzenie uszkodzonej płyty boiska po zdemontowanym odwodnieniu liniowego,
- geodezyjne wytyczenie linii w zakresie niezbędnym do prowadzenia zawodów przez PZLA i ich namalowanie,
- zestaw do elektronicznego pomiaru czasu na stadionie lekkoatletycznym w skład którego wchodzą:
• Chronometr z drukarką, USB i program edytujący pomiary,
• Starter elektroniczny
• Lampa błyskowa do startera EPS300
• Przewod Start-Meta 200m,
• Fotokomorka podwójna
• 2 statywy do fotokomórki podwojnej
• Tablica biegnący czas LED- druga opcja SD2006
• Zestaw łączności START-META
Parametry nawierzchni i pozostałe założenia powinny odpowiadać i mieścić się w wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki dla obiektów lekkoatletycznych zgodnie z normą PN-EN 14877:2014-02.
Spełnione muszą zostać również, określone w podręczniku WA „Track and Field Facilities Manual”, wymagania dotyczące prawidłowego zainstalowania nawierzchni, w szczególności:
− równości nawierzchni:
• równości mierzone liniałem długości 4 m w linii prostej nie mogą być większe od 6 mm w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku
• różnice równości mierzone łatą długości 1 m w linii prostej nie mogą być większe od 3 mm w jakiejkolwiek pozycji lub kierunku
• niedopuszczalne są skupiska nierówności nawet nieprzekraczających dopuszczalnych minimów, które w efekcie mogą wybijać zawodników z rytmu
• uskoki w nawierzchni (np. połączenia technologiczne) nie mogą przekraczać 1 mm
− brak niedoskonałości nawierzchni (takich jak np. pęcherze, pęknięcia, szczeliny czy rozwarstwienia),
− odwodnienia, które powinno zapewnić, aby w przeciągu maksimum 20 minut po opadach deszczu nigdzie na jej powierzchni nie znajdowała się warstwa wody, której głębokość jest większa od wysokości faktury nawierzchni (nawierzchnia może być mokra).
− jednolitego koloru na całej powierzchni zapewniając dobrą widoczność linii, przy stosowaniu dowolnego systemu oceny kolorów. W przypadku wykonania niektórych elementów nawierzchni w różnych barwach zaleca się, aby ich kolor był jednolity bez przebarwień i plam.
− brak uskoków pomiędzy nawierzchnią, a otaczającym terenem.
2) Rzutnia do pchnięcia kulą w zakresie:
- rozbiórka koła do pchnięcia: beton gr. 15cm zbrojony siatką 0,9m2,
- usunięcie progu,
- rozbiórka nawierzchni z mączki ceglanej gr. ok. 5cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu w pierścieniu z płaskownika gr. 25cm o średnicy 2,135m+/-5mm,
- montaż obręczy aluminiowej - progu do pchnięcia kulą,
- wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej grubej gr. 2cm z dodatkiem gliny mielonej,
- wykonanie nawierzchni z mączki ceglanej drobnej gr. 7cm z dodatkiem gliny mielonej,
- geodezyjne wytyczenie linii w zakresie niezbędnym do prowadzenia zawodów przez PZLA i ich namalowanie,
Parametry rzutni do pchnięcia kulą i pozostałe założenia powinny odpowiadać i mieścić się w wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki dla obiektów lekkoatletycznych zgodnie z normą PN-EN 14877:2014-02
3) Zeskok do skoku w dal w zakresie:
- usunięcie nawierzchni z tworzywa sztucznego (tartan gr. 12mm) z rozbiegu skoczni (zakole wschodnie) wraz z utylizacją,
- usunięcie obrzeży betonowych wraz z oporem,
- rozbiórka drewnianej skrzyni wraz z wywozem piasku,
- usunięcie progu,
- wykonanie zeskoku o wymiarach 4,02x8,0m (warstwa piasku o gr. 50cm ułożona na żwirze gr. 20cm) obramowany obrzeżem betonowym na ławie z oporem,
- zeskok wyposażony w łapacz piasku o szerokości 50cm wokół 3 boków zeskoczni, korytko polimerobetonowe z rusztem żeliwnym i gumową nakładką montowane na ławie betonowej
- geodezyjne wytyczenie linii w zakresie niezbędnym do prowadzenia zawodów przez PZLA i ich namalowanie,
Parametry do skoczni do skoku w dal i pozostałe założenia powinny odpowiadać i mieścić się w wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki dla obiektów lekkoatletycznych zgodnie z normą PN-EN 14877:2014-02
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz przez pomocniczy przedmiar robót i wykaz cen. Wszystkie odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia (utylizacja materiałów szkodliwych potwierdzona odpowiednim dokumentem).
4) Rzutnia do rzutu dyskiem w zakresie:
- demontaż dwóch słupów oświetleniowych przy boisku do siatkówki,
- wykonanie nawierzchni z betonu w pierścieniu z płaskownika gr. 25cm o średnicy 2,5m+/-5mm,
- montaż obręczy aluminiowej,
- klatka wyczynowa do rzutu dyskiem,
Do Wykonawcy należy także sporządzenie dokumentacji powykonawczej m.in.: karty techniczne, atesty, certyfikaty, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie świadectwa PZLA dla stadionu z bieżnią okrężną o nominalnej długości na pierwszym torze 333,333m.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich.
Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP.
Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa Budowlanego.
UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne
w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
2. Zakres robót
Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egz.;
- uzyskanie świadectwa PZLA dla stadionu z bieżnią okrężną o nominalnej długości na pierwszym torze 333,333m.
3. Zatrudnienie, rodzaje czynności:
1) roboty budowlane objęte zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczących prac fizycznych podczas realizacji zamówienia, taki jak:
-roboty rozbiórkowe
- roboty przy układaniu nawierzchni sztucznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2167999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2927277,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2167999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADA-LIGHT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611377230

7.3.3) Ulica: Budy Kozickie 56

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2167999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.