Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069682/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na żłobek w miejscowości Sławatycze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWATYCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Sławatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-515
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833783358
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slawatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcb32ce4-bb58-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na żłobek w miejscowości Sławatycze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcb32ce4-bb58-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036694/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na żłobek w miejscowości Sławatycze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 372210,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na żłobek
w miejscowości Sławatycze”.
Zakres przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej oznaczonej na rzucie
- poszerzenie, zamurowanie otworów drzwiowych
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, zewnętrznej wraz z dostosowaniem otworów drzwiowych do obecnych wymagań, montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą regulowaną
- montaż stolarki okiennej: wewnętrznej i zewnętrznej po dostosowaniu otworów
- uzupełnienie tynków w miejscu zamurowani, poszerzeń
- częściowe zamurowanie otworów drzwiowych, okiennych oznaczonych na rzucie
- postawienie nowych ścianek (wykonanie nowego układu pomieszczeń)
- wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami
- wykonanie nowych otworów okiennych wraz z nadprożami
- skucie uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach
- położenie tynków na istniejących ścianach i sufitach,
- położenie gładzi na wszystkich ścianach i sufitach
- pomalowanie ścian farbą do ścian i sufitów,
- demontaż podłóg i posadzek
- wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami izolacyjnymi
- położenie na ścianach w łazience glazury
- położenie glazury na ścianach pomiędzy ciągami kuchennymi w zapleczu kuchennym
- demontaż instalacji wewnętrznych, armatury (wod-kan. w przebudowywanej części i kuchni)
- wykonanie instalacji wod-kan i elektrycznej w przebudowywanych pomieszczeniach
- wykonanie sufitu podwieszanego wraz z ociepleniem w pomieszczeniach objętych opracowaniem
- przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji c.o w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach – zgodnie z częścią elektryczną
- wykonanie schodów wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych przy wejściu do budynku
- montaż zadaszenia z szyby bezpiecznej
- montaż projektowanych rur spustowych rynien wraz z deską okapową i obróbkami – uzupełnienie
brakujących
- położenie tynku cienkowarstwowego wraz z elementami dekoracyjnymi na elewacji budynku
- montaż kratek wentylacyjnych stalowych sufitowych i ściennych
- prace renowacyjne wynikłe podczas przebudowy
Charakterystyczne parametry obiektu
Powierzchnia zabudowy - istniejąca - 191,96 m2
Pow. użytkowa parteru - istniejąca - 146,40 m2
Pow. użytkowa parteru - objęta opracowaniem - 68,78 m2
Kubatura - 671,86 m3
Skrajne wymiary rzutu 11,26x21,815m
Kąt pochylenia połaci dachowych (stropodach): 6°
Liczba kondygnacji: 1–parter
Wysokość budynku 4,38m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499626 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499626 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499626 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030237701
7.3.3) Ulica: Brzeska 134
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.