Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244145/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Objęcie nadzorem autorskim wraz opieką serwisową systemu AMMS oraz InfoMedica zainstalowanego w jednostce organizacyjnej Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7213787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Objęcie nadzorem autorskim wraz opieką serwisową systemu AMMS oraz InfoMedica zainstalowanego w jednostce organizacyjnej Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c97d61-df79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) pzp
Uzasadnienie faktyczne: Oprogramowanie INFOMEDICA/AMMS, wdrożone zostało u Zamawiającego w 2004r., w następstwie wyboru najkorzystniejszej oferty, złożonej w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W chwili obecnej całokształt autorskich praw osobistych i majątkowych oraz wszelkie autorskie prawa majątkowe z tym związane przysługują ASSECO Poland S.A. To powoduje, że nadzór autorski nad w/w systemem może być obecnie sprawowany wyłącznie przez tego Wykonawcę. Nie istnieje możliwość wprowadzenia rozwiązania alternatywnego lub rozwiązania zastępczego. W obecnym stanie faktycznym udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy jest obiektywnie niemożliwe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 749300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim wraz z opieką serwisową systemu AMMS oraz Info Medica zainstalowanego w jednostce organizacyjnej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72226000-5 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921639,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921639,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921639,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010334578
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
obsługa serwisowa Oprogramowania Aplikacyjnego objętego umową - PROSPEN Paweł Nowakowski, ul. Jodłowa 3/3, 98-100 Łask
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921639,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Obsługa weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt małych (psy, koty) Związku Gmin "Kwisa" w Przylasku 18, gmina Platerówka
- Przebudowa drogi gminnej w Henrykowie Lubańskim, dz. Nr 1006, 1050, 1014, 1178, 791 do posesji 147 - Gmina Lubań
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia posprzedażowego dla infrastruktury sprzętowej klastra wysokiej dostępności w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Zakup wsparcia producenta na rozwiązania IT dla Urzędu Regulacji Energetyki.
więcej: Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.