eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - w celu poprawy stanu środowiska naturalnego"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - w celu poprawy stanu środowiska naturalnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 858 28 20

1.5.8.) Numer faksu: +4846 858 28 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - w celu poprawy stanu środowiska naturalnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5068b608-d69a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026218/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - w celu poprawy stanu środowiska naturalnego. Postępowanie w podziale na 3 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII „REACT-EU dla Mazowsza” Działania 12.1 „REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.12.2022.SG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część: Termomodernizacja Mszczonowskiego Ośrodka Kultury:
Część I - Termomodernizacja Mszczonowskiego Ośrodka Kultury, która obejmuje m.in.: docieplenie ścian zewnętrznych,
docieplenie stropów zewnętrznych, docieplenie przestrzeni powietrznej stropodachów, wymianę okien, wymianę drzwi
zewnętrznych, modernizację instalacji wentylacji, budowę instalacji klimatyzacji (VRF) w części budynku, budowę instalacji
fotowoltaicznej, wymianę wyeksploatowanych opraw i źródeł światła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3105212,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część: Termomodernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Lutkówce:
Część II- Termomodernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Lutkówce, która obejmuje m.in.: wymianę instalacji
przesyłowej, zaizolowanie pionów i poziomów, grzejniki z regulacją miejscową, zastąpienie istniejącego źródła ciepła
gazową sprężarkową lub absorpcyjną pompą ciepła, ocieplenie ścian zewnętrznych szkoły, sali gimnastycznej, zaplecza,
łącznika, ocieplenie dachu szkoły, montaż ogniw fotowoltaicznych, modernizację oświetlenia, rozbudowę Szkoły
Podstawowej i przebudowę łącznika szkoły wraz z instalacją elektryczną. W związku ze zmianą przepisów wszystkie kable
w projekcie należy zamienić na kable zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 305/2011 z
dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające
dyrektywę Rady 89/106/EWG- zgodnie ze specyfikacją zawartą w przedmiarze robót. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia w tej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442110-1 - Malowanie budynków

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3323595,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część: Termomodernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Mszczonowie: Część III - Termomodernizacja Ochotniczej
Straży Pożarnej w Mszczonowie, która obejmuje m.in.: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu, wymianę
niewymienionych drzwi zewnętrznych, montaż ogniw fotowoltaicznych, modernizację oświetlenia. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia w tej części został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1500014,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3615894,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3615894,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3615894,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SOCHBUD S.C. Oktawian Grzeszczak, Krystian Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371795541

7.3.3) Ulica: Polna 7

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3615894,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3810540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4475194,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3810540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAD-BUD Budownictwo Tomasz Rosłoniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321786018

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 2A

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne, roboty elektryczne w II części zamówienia
a. Roboty sanitarne – Krzysztof Dębowski Hydrogaz, ul Partyzantów 44, 26-200 Końskie
b. Roboty elektryczne – Artur Kozieł Arba, Rozalin ul Młochowska 158, 05-831 Młochów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3810540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1668645,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1775834,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1668645,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Bud Przemysław Trafalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752527357

7.3.4) Miejscowość: Oleszcze 46, Dobrzelin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-319

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1668645,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wybrany w części I zamówienia P.P.H.U. SOCHBUD S.C. Oktawian Grzeszczak, Krystian Nowicki, składa się z następujących wspólników spółki cywilnej "OKNO-MAX" OKTAWIAN GRZESZCZAK i INSTAL - TERM KRYSTIAN NOWICKI -WSPÓLNIK P.P.H.U. SOCHBUD S.C.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.