Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338816/01 - Wynik z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy preparatów myjących i dezynfekcyjnych oraz urządzeń dozujących i pomocniczych na potrzeby WS SP ZOZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.flis@szpital-nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy preparatów myjących i dezynfekcyjnych oraz urządzeń dozujących i pomocniczych na potrzeby WS SP ZOZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af89f94f-fddc-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,92064,66d354783dd45cbc1bbc54d41c8701e5.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że wszystkie
instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/informacje_dla_wykonawcow.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2
do SWZ – Formularz Oferty
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2
do SWZ – Formularz Oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-43/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne dostawy preparatów myjących i dezynfekcyjnych oraz urządzeń dozujących i pomocniczych na potrzeby WS SP ZOZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ- wypełnionyi podpisany przez Wykonawcę.
Poz.1
1. Ulotka,
2. Aktualna karta charakterystyki, (po aktualizacji od 2015 roku)
Karty Charakterystyki - zgodne z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 REACH, paragraf 31, załącznik II, który został zmieniony Rozporządzeniem WE 2015/830 z dnia 28.05.2015 r. ze sprostowaniem z dnia 17.01.2017 r. w spr. rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) lub oświadczenie, iż dokument nie jest wymagany. Dodatkowo, po wybraniu oferty Kartę Charakterystyki należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego, co będzie jednym z warunków podpisania umowy. Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy o przesłaniu na adres Zamawiającego aktualnych Kart Charakterystyki w przypadku wprowadzenia w nich jakichkolwiek zmian po podpisaniu umowy.
3. Treść etykiety,
4. Pozwolenie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych
i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu i stosowania produktu biobójczego na terenie RP.
5. Dowód skuteczności działania (potwierdzony badaniami) środków dezynfekcyjnych, przeznaczonych do stosowania w placówkach świadczących usługi medyczne
6. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku udokumentowania przez Zamawiającego wystąpienia alergii u pracowników Zamawiającego w związku ze stosowaniem danego środka, Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu preparat równoważny.
7. Potwierdzenie producenta o kompatybilności preparatu z poz. 1 i 2 oraz kompatybilności dozownika z poz.3 z opakowaniem do preparatu z pozycji 1,2
8. Oświadczenie Wykonawcy o niezmiennym spektrum działania przez cały okres ważności preparatu.
9. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Poz. 2
1. Ulotka
2. Zgłoszenie do Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (CPNP)
3. Treść etykiety
4. Szczegółowy raport z bada dotyczący normy EN1499.
5. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Poz.3.
1. Ulotka, karta techniczna
2. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego dozownika automatycznego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ- wypełnionyi podpisany przez Wykonawcę.
Poz.1
1. Ulotka,
2. Aktualna karta charakterystyki, (po aktualizacji od 2015 roku)
Karty Charakterystyki - zgodne z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 REACH, paragraf 31, załącznik II, który został zmieniony Rozporządzeniem WE 2015/830 z dnia 28.05.2015 r. ze sprostowaniem z dnia 17.01.2017 r. w spr. rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) lub oświadczenie, iż dokument nie jest wymagany. Dodatkowo, po wybraniu oferty Kartę Charakterystyki należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego, co będzie jednym z warunków podpisania umowy. Zamawiający wymaga pisemnego oświadczenia Wykonawcy o przesłaniu na adres Zamawiającego aktualnych Kart Charakterystyki w przypadku wprowadzenia w nich jakichkolwiek zmian po podpisaniu umowy.
3. Treść etykiety,
4. Pozwolenie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych
i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu i stosowania produktu biobójczego na terenie RP.
5. Dowód skuteczności działania (potwierdzony badaniami) środków dezynfekcyjnych, przeznaczonych do stosowania w placówkach świadczących usługi medyczne
6. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku udokumentowania przez Zamawiającego wystąpienia alergii u pracowników Zamawiającego w związku ze stosowaniem danego środka, Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu preparat równoważny.
7. Potwierdzenie producenta o kompatybilności preparatu z poz. 1 i 2 oraz kompatybilności dozownika z poz.3 z opakowaniem do preparatu z pozycji 1,2
8. Oświadczenie Wykonawcy o niezmiennym spektrum działania przez cały okres ważności preparatu.
9. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Poz. 2
1. Ulotka
2. Zgłoszenie do Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (CPNP)
3. Treść etykiety
4. Szczegółowy raport z bada dotyczący normy EN1499.
5. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Poz.3.
1. Ulotka, karta techniczna
2. Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego 1 sztuki próbki oferowanego asortymentu.
Oświadczenie o dostarczeniu na żądanie Zamawiającego dozownika automatycznego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy- załącznik nr 2 do SWZ.Formularz Cenowy- załącznik nr 2.1 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty.
Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcom- załącznik nr 6 do SWZ -jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
21. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
22. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
23. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
24. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
i spełnianiu warunków składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
c) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 9 Projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,92064,66d354783dd45cbc1bbc54d41c8701e5.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Konstytucji 3-Maja w Nowej Soli.
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulicy Długiej w Nowej Soli.
- Budowa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli serwerowni w zabudowie kontenerowej wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
- Przebudowa istniejącego magazynu po miale węglowym na magazyn odpadów medycznych zlokalizowany w budynku kotłowni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/08D/03/2025 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.