Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097990/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00108236/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00116391/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa stadionu sportowego w Żołyni wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo-sanitarnym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żołynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 22
1.5.2.) Miejscowość: Żołynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 224 30 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kswis@zolynia.pl, mmarcinek@zolynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-178f7b68-add2-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa stadionu sportowego w Żołyni wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo-sanitarnym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178f7b68-add2-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa stadionu sportowego w Żołyni wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo-sanitarnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stadionu sportowego w Żołyni wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo-sanitarnym – zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Etap I - obejmujący minimum wykonanie wskazanych poniżej robót:
wykonanie robot rozbiórkowych, wykonanie żelbetowych ław i ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, wykonanie podposadzkowej instalacji kanalizacji sanitarnej, podkładu betonowego pod posadzki, wykonanie ścian konstrukcyjnych parteru, stropu gęstożebrowego.
2) Etap II - obejmujący minimum wykonanie wskazanych poniżej robót:
- wykonanie ścian piętra, stropu gęstożebrowego/żelbetowego, ścian szczytowych, więźby dachowej, pokrycia dachowego, wykonanie ścian działowych, montaż stolarki okiennej z PCV, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, centralnego ogrzewania, tynków wewnętrznych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzek, posadek betonowych , montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, usunięcie humusu i wykonanie korytowania pod płyty boisk oraz wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie przyłączy do budynku, zewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż fundamentów oraz masztów oświetleniowych , wykonanie budynku technicznego stacji filtrów wraz z zewnętrzną instalacją zimnej wody oraz instalacją zraszającą, wykonanie elewacji budynku, wykonanie fundamentów pod montaż trybun.
3) Etap III - obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia:
wykonanie nawierzchni naturalnej i sztucznej na płytach boisk, wykonanie ogrodzenia, muru oporowego, ułożenie płytek ściennych i podłogowych, wykonanie robót malarskich, wyposażenie kotłowni, szatni, siłowni, montaż windy, pompy ciepła, fotowoltaiki, montaż piłkochwytów, montaż trybun, wykonanie miejsc postojowych oraz nawierzchni utwardzonych, montaż wiat dla zawodników i obsługi medycznej.
Rozliczenie Etapu III nastąpi jednorazowo, po wykonaniu całego zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) roboty przygotowawcze, pomiarowe, dokumentację z przeprowadzonych badań, opracowanie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
2) wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania,
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.
4. Szczegółowy zakres robót określa:
1) Dokumentacja projektowa (wg załącznika nr 8 do swz)
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wg załącznika nr 9 do swz)
3) Przedmiary robót (wg załącznika nr 10 do swz)
4) Wyposażenie trzech szatni i siłowni (wg załącznika nr 11 do swz)
Zamawiający nie będzie realizował pełnego zakresu dokumentacji projektowej, a mianowicie zakres zamówienia nie obejmuje:
1) budowy dwóch budynków kasowych łącznie z instalacją kablową do tych budynków,
2) budowy budynku sanitarnego oraz przyłączy wodociągu i kanalizacji, a także zewnętrznej instalacji energetycznej do tego budynku,
3) budowy budynku gospodarczego,
4) budowy trybuny dla gości oraz dwóch sanitariatów typu Toi-toi,
5) wykonania pięciu słupów oświetlenia terenu oznaczonych od SO-2 do SO-6 oraz studni kablowych przy przedmiotowych słupach,
6) wykonania projektowanej nawierzchni asfaltowej, w zamian należy wykonać nawierzchnię z materiałów kamiennych przy zachowaniu nośności zgodnej z projektem
7) wykonania projektowanej nawierzchni z kostki brukowej od strony zachodniej boiska, natomiast należy wykonać projektowaną nawierzchnię z kostki brukowej przy budynku szatniowo-klubowym.
W związku z tym Wykonawca w ofercie do wyceny robót nie uwzględnia wykonania w/w elementów oraz związanych z nimi instalacji elektrycznych, sanitarnych – zewnętrznych i wewnętrznych.
6. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
8. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót., wyposażenie trzech szatni i siłowni.
Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy – informacyjny i nie służą do ustalenia wysokości wynagrodzenia z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia.
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10499500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17997224,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10499500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WELL DONE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 792 231 08 76
7.3.3) Ulica: Ul. Kruhel Pełkiński 109
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10499500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.