Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172781/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00172842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska
1.5.2.) Miejscowość: Świerczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774008069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd50aaf0-da94-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012159/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ,,Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIM.271.04.2022.MH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego do kwoty 1 450 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu;
2) Kredyt zostanie spłacony w latach 2023-2030
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu oraz innych opłat związanych z przedmiotem niniejszego postępowania.
4) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opini oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
7) Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco.
8) Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej:
• 31.03.2023 r. – 25 000,00 zł,
• 30.06.2023 r. – 25 000,00 zł,
• 30.09.2023 r. – 25 000,00 zł,
• 31.12.2023 r. – 25 000,00 zł,
• 31.03.2024 r. – 2 500,00 zł,
• 30.06.2024 r. – 2 500,00 zł,
• 30.09.2024 r. – 2 500,00 zł,
• 31.12.2024 r. – 2 500,00 zł,
• 31.03.2025 r. – 12 500,00 zł,
• 30.06.2025 r. – 12 500,00 zł,
• 30.09.2025 r. – 12 500,00 zł,
• 31.12.2025 r. – 12 500,00 zł,
• 31.03.2026 r. – 25 000,00 zł,
• 30.06.2026 r. – 25 000,00 zł,
• 30.09.2026 r. – 25 000,00 zł,
• 31.12.2026 r. – 25 000,00 zł,
• 31.03.2027 r. – 75 000,00 zł,
• 30.06.2027 r. – 75 000,00 zł,
• 30.09.2027 r. – 75 000,00 zł,
• 31.12.2027 r. – 75 000,00 zł,
• 31.03.2028 r. – 72 500,00 zł,
• 30.06.2028 r. – 72 500,00 zł,
• 30.09.2028 r. – 72 500,00 zł,
• 31.12.2028 r. – 72 500,00 zł,
• 31.03.2029 r. – 75 000,00 zł,
• 30.06.2029 r. – 75 000,00 zł,
• 30.09.2029 r. – 75 000,00 zł,
• 31.12.2029 r. – 75 000,00 zł,
• 31.03.2030 r. – 75 000,00 zł,
• 30.06.2030 r. – 75 000,00 zł,
• 30.09.2030 r. – 75 000,00 zł,
• 31.12.2030 r. – 75 000,00 zł.
9) Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika.
10) Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika do wysokości zaciągniętego zobowiązania.
11) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 1 M z dnia 20.05.2022 roku, która wynosi 6,46% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej:
BIP Gminy Świerczów: bip.swierczow.pl
1.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w swz i ofercie.
1.3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465012,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519343,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465012,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy „Bank Rolników” w Opolu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540340329
7.3.3) Ulica: Książąt Opolskich 36a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-005
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY "BANK ROLNIKÓW" W OPOLU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY "BANK ROLNIKÓW" W OPOLU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465012,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.