Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144556/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00167465/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00167519/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00407668/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00481041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. Budowa siłowni (...) w Minikowie; Budowa placu zabaw (...) w Wieszkach; Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. Budowa siłowni (...) w Minikowie; Budowa placu zabaw (...) w Wieszkach; Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f908420d-c9ee-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw w miejscowości Minikowo i Wieszki oraz zagospodarowanie terenu w miejscowości Michalin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie „Budowa siłowni zewnętrznej na działce nr 673 w Minikowie” i „Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach” – zakres I dofinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144556/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 608797,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133607,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Budowa siłowni zewnętrznej na działce nr 673 w Minikowie.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni zewnętrznej. Siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie montażu urządzeń sportowo-zabawowych tzw. Fitness oraz elementów małej architektury, stolika do gry w warcaby i chińczyka oraz tablicy informacyjnej - zawierającej regulamin korzystania z siłowni.
W skład dostawy i montażu urządzeń sportowo-zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
• wyciskanie siedząc + słup + wyciąg górny,
• steper + biegacz + odwodziciel,
• orbitrek,
• wioślarz,
• Street Workout – trening uliczny – urządzenie nr 1,
• Street Workout – trening uliczny – urządzenie nr 2,
• Stolik do gry w szachy i chińczyka,
• Tablica informacyjna – zawierająca regulamin korzystania z siłowni.
Stan istniejący:
Działka przeznaczona pod inwestycję jest w miarę płaska o nawierzchni zróżnicowanej: trawiastej, piaszczystej i utwardzonej. Na terenie działki od strony południowej zlokalizowany jest budynek świetlicy wiejskiej. Pozostała część działki jest niezagospodarowana. Teren działki jest częściowo ogrodzony ogrodzeniem stalowym.
Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie zwalnia potencjalnych wykonawców od indywidualnego określenia zakresu prac na podstawie projektu i wizji w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 38828,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w WieszkachPrzedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych oraz tablicy informacyjnej - zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw.
Zadanie dzieli się na dwa zakresy. I objęty dofinansowaniem PROW na lata 2014-2020, II realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego.
ZAKRES I – objęty dofinansowaniem PROW na lata 2014-2020:
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
• Sprężynowiec – 2x,
• Zestaw zabawowy z dwoma wieżyczkami i dwoma zjeżdżalniami,
• Huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami,
• Huśtawka wagowa ważka
• Piaskownica
• Zjazd linowy
ZAKRES II – realizacja zadania z funduszu sołeckiego
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
• Tablica informacyjna – zawierająca regulamin korzystania z placu zabaw.
• Chatka („chatka małolatka”)
Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa objęta jest szerszym zakresem.
Stan istniejący:
Teren działki zabudowany jest budynkiem świetlicy wiejskiej, budynkiem gospodarczym – węzła sanitarnego oraz znajduje się bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne, które znajdują się poza terenem przeznaczonym pod plac zabaw. Teren działki jest ogrodzony ogrodzeniem z siatki metalowej na słupkach stalowych i betonowych.
Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie zwalnia potencjalnych wykonawców od indywidualnego określenia zakresu prac na podstawie projektu i wizji w terenie.
Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 74289,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości MichalinPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego w Michalinie. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu dwóch bramek na boisku do piłki nożnej (jedna dostarczona przez Zamawiającego) oraz dostawa 11 słupów ogrodzeniowych długości 5m wraz z 4 szt. zastrzałów (zgodnie z rysunkiem cz. III piłkochwytów - po stronie wschodniej).
Projekt zagospodarowania terenu obejmuje szerszy zakres niż przedmiotowe zamówienie.
W skład dostawy wchodzą:
• 1 szt. bramki na boisko do piłki nożnej ,
• Słupy stalowe ogrodzeniowe wraz z zastrzałami,
W skład montażu wchodzą:
• 2 szt. bramki na boisku do piłki nożnej.
Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.5.) Wartość części: 20489,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81313,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731016256
7.3.3) Ulica: Osadnicza
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-785
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75642,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141928,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75642,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490
7.3.3) Ulica: Kolaniki
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane w zakresie 20% - podwykonawca nieznany na etapie składania oferty i zawarcia umowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75642,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części III - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, ze w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Świadczenie usługi transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.