eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023



Og³oszenie z dnia 2023-06-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef178373-0060-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00243921

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076365/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.15 Papier i wyroby papiernicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Z uwagi na charakter zamówienia (sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych w zale¿no¶ci od potrzeb, w okresie 12 miesiêcy) przedmiot zamówienia w czê¶ci mo¿e byæ czê¶ciowo realizowane w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Funduszy Europejskich.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XVII SWZ, przy u¿yciu platformy zakupowej „eZamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platform±”, dostêpn± pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl;
2. Zasady korzystania z Platformy „e-zamawiaj±cy”
1) Wykonawca mo¿e przes³aæ wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ bez zalogowania do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl poprzez klikniêcie polecenia „Zadaj pytanie”.
2) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4) Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie
skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê
w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
5) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty wraz za³±cznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zak³adce „Oferty". Czynno¶ci okre¶lone powy¿ej realizowane s± poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany do
systemu.
6) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wszelkich zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji, nastêpuje przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj
pytanie”, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ pytania lub informacji. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”, z zastrze¿eniem pkt 7.
7) Wy³±cznie w wyj±tkowych przypadkach dotycz±cych awarii Platformy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl.
8) W przypadku, gdy w prowadzonym postêpowaniu Wykonawca zastrze¿e okre¶lone informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny byæ zawarte w odrêbnym dokumencie i dokument ten nale¿y z³o¿yæ
poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" wskazuj±c typ dokumentu: „Tajemnica przedsiêbiorstwa’’, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XIV.
9) W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. ¯wirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM,
2 Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVII SWZ.
4. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ i których dane przeka¿e Zamawiaj±cemu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje informacjami, o których mowa na wstêpie. W ¶wietle powy¿szego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowi±cych Za³±czniki nr 1 do SWZ, zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie dot. wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-072/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy, na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik 4 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu papieru i wyrobów papierniczych zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 3 Projektu umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilo¶ci przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju i liczby w Formularzu asortymentowo – cenowym ( Za³±cznik nr 2 do SWZ), w granicach wynagrodzenia umownego, a tak¿e mo¿liwo¶æ niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i warto¶ciowym, jednak¿e nie przekraczaj±cym 30 % warto¶ci tego wynagrodzenia.
4. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie sukcesywna (partiami w zale¿no¶ci od potrzeb) dostawapapieru i wyrobów papierniczych do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawiñskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpo¶rednio na adres wskazany w zamówieniu, przy czym liczba przesy³ek kierowanych na inny adres ni¿ jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 4% liczby wszystkich dostaw.
5. Dostawy przedmiotu umowy odbywaæ siê bêd± w oparciu o pisemne zamówienia, sporz±dzane przez Zamawiaj±cego i przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn± lub z³o¿one bezpo¶rednio w systemie elektronicznym Wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37823800-1 - Papier wielowarstwowy i tektura

30199700-7 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyj±tkiem formularzy

22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

22993200-9 - Papier termoczu³y lub tektura

22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura

30197620-8 - Papier do pisania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100% Cena
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie zosta³y szczegó³owo opisane w Rozdziale XII SWZ.
3. Zamawiaj±cy jednocze¶nie wyja¶nia, ¿e szczegó³owe wymagania jako¶ciowe (specyfikacja techniczna) wymaganego asortymentu papieru i wyrobów papierniczych, okre¶la Formularz asortymentowo – cenowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ) i w tych okoliczno¶ciach Zamawiaj±cy odst±pi³ od zastosowania kryterium ceny o wadze nie przekraczaj±cej 60%, zgodnie z zasad± wyra¿on± w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ¦rodkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ jest o¶wiadczenie sporz±dzone wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania oraz cechy, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±, w odniesieniu poz. 1-5, 48 i 56-62 Formularza asortymentowo-cenowego, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. kart kat katalogowych lub innych dokumentów zawieraj±cych specyfikacje techniczne oferowanych produktów, potwierdzaj±cych zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z wymaganiami i cechami, okre¶lonymi w Formularzu asortymentowo – cenowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Zamawiaj±cy wymaga, aby powy¿sze dokumenty zosta³y oznaczone w sposób jednoznacznie wskazuj±cy, których pozycji asortymentowych dotycz±.
2. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, sk³adane s± w jêzyku polskim lub wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w odniesieniu poz. 1-5, 48 i 56-62 Formularza asortymentowo-cenowego, , tj. kart kat katalogowych lub innych dokumentów zawieraj±cych specyfikacje techniczne oferowanych produktów, potwierdzaj±cych zgodno¶æ deklarowanych parametrów technicznych z wymaganiami i cechami, okre¶lonymi w Formularzu asortymentowo – cenowego, stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo jest tak¿e wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. Pe³nomocnictwo - w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany oferowanego materia³u z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy materia³ zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony materia³em nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak materia³ oferowany, lub który zosta³ udoskonalony, z zastrze¿eniem, ¿e cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany oferowanego materia³u na materia³ innego producenta z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta nast±pi w przypadku, gdy materia³ zosta³ wycofany z dystrybucji i nie zosta³ zast±piony przez producenta materia³em, nale¿±cym do tej samej linii produktowej, a parametry materia³u innego producenta bêd± co najmniej takie jak materia³u oferowanego, za cenê nie wy¿sz± od ustalonej w umowie;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu okre¶lonego zamówienia - w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej, przez któr± Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne, o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, pandemiê, epidemiê, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia i inne przyczyny skutkuj±ce zak³óceniem ³añcucha dostaw;
4) zmiany terminu obowi±zywania umowy, okre¶lonego w § 2 ust. 1, w przypadku gdy umowa nie zostanie zrealizowana w ujêciu warto¶ciowym, a w szczególno¶ci gdy umowa nie zostanie zrealizowana w co najmniej 70% warto¶ci, okre¶lonej w § 4 ust. 1. W takim przypadku dopuszczalnym jest wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy, o okres ustalony przez strony jednak nie d³u¿szy ni¿ o okres 3 miesi±ce;
5) urzêdowej zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.