Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170523/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00178900/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia do ZSE w Kielcach w ramach projektu pn.
„Energetyk i Informatyk to dobry duet”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRYCZNYCH W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292439330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-317
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse@zse-kielce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse-kielce.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia do ZSE w Kielcach w ramach projektu pn.„Energetyk i Informatyk to dobry duet”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d393d9b-0edd-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Energetyk i Informatyk to dobry duet”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170523/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP2/RPO/0006/20-00
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 79914,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 –Dostawa wyposażenia specjalistycznego pracowni1) Multimetr cyfrowy uniwersalny(20 szt.);
2) Watomierz analogowy AC/DC (5 szt.);
3) Multimetr cęgowy uniwersalny (5 szt.);
4) Wiertarko - wkrętarka z zestawem bitów i wierteł (1 szt.);
5) Zasilacz laboratoryjny 0÷30V/0÷5A (5 szt.);
6) Oscyloskop cyfrowy 50MHz 2 kanały (5 szt.);
7) Przewody różnego rodzaju (1 zestaw);
8) Końcówki różnego rodzaju (150 op. -opakowania po 10 szt., 50 opakowań każdej końcówki);
9) Lutownica transformatorowa 125W LT-125W (10 szt.);
10) Zestaw narzędzi (1 zestaw);
11) Elementy i materiały eksploatacyjne (1 zestaw);
12) Rezystor dekadowy (5 szt.);
13) Rezystor regulowany (10 szt.);
14) Autotransformator 1-faz (6 szt.);
15) Transformator toroidalny na napięcie 230/12V (3 szt., ew. 2 szt. w przypadku wzrostu ceny w porównaniu do założeń projektu);
16) Transformator toroidalny na napięcie 230/24V o mocy 100 VA lub większej: 3 (2 szt. – wzrost ceny w porównaniu do założeń projektu);
17) Mierniki cęgowe (2 szt.);
18) Sonda prądowa do oscyloskopu (1 szt.);
19) Watomierz 3 –faz. Cyfrowy (3 szt.);
20) Watomierz 1-faz. Cyfrowy 3 (2 szt. – wzrost ceny w porównaniu do założeń projektu);
21) Miernik cosϕ: funkcja montażu na szybie din. (3 szt.);
22) Luksomierz (2 szt.);
23) Multimetry (20 szt. (16 szt. – wzrost ceny w porównaniu do założeń projektu);
24) Oscyloskop cyfrowy (2 szt.);
25) Oscyloskop analogowy (2 szt.);
26) Generator funkcyjny (oscyloskop) (2 szt.);
27) Zestaw narzędzi – 1 kpl;
28) Materiały eksploatacyjne – 1 kpl;
29) Tester okablowania (30 szt.);
30) Zaciskarka (30 szt.);
31) Nóź uderzeniowy (30 szt.);
32) Zestaw narzędziowy (30 zestawów);
33) Stacja lutownicza (2 szt.);
34) Zasilacz laboratoryjny (2 szt.);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 61089,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Dostawa kamery termowizyjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 3333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Dostawa specjalistycznego wyposażenia sal1) Zestaw: Spawarka światłowodowa + zestaw narzędzi + osprzęt (1 zestaw) wraz z niezbędnym przeszkoleniem nauczycieli w zakresie użytkowania sprzętu oraz cyklem zajęć praktycznych;
2) Akcesoria światłowodowe do nauki dla uczniów (1 zestaw);
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 15491,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74956,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89468,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74956,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Mirosław Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571913872
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74956,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5362,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5854,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5362,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572161552
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5362,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21586,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21586,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Mirosław Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571913872
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21586,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Sukcesywne dostawy klipsów naczyniowych i hemostatycznych oraz jednorazowego systemu płukania śródoperacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podległymi oddziałami muzeum"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.