eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HażlachDowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hażlach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 57

1.5.2.) Miejscowość: Hażlach

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-419

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@hazlach.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://hazlach.samorzady.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bcd04d5-d5f3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015886/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163286/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2022.K

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hażlach z ich miejsca zamieszkania do:
1) Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie przy ul. Wojska Polskiego 3 (9 uczniów - zamieszkałych w Hażlachu przy ulicach: Osiedlowej, Zagrodowej; Zamarskach przy ulicach Głównej, Pasieki, Ogrodowej, Miejskiej oraz Szerokie; Rudniku przy ulicy Centralnej);
2) Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 1 (1 uczeń - zamieszkały w Zamarskach przy ulicy Szerokie).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 42 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 5, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Hażlach z ich miejsca zamieszkania do:
1) Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4 (1 uczeń - zamieszkały w Kończycach Wielkich przy ulicy Pilotów);
2) Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3 (8 uczniów - zamieszkałych w Kończycach Wielkich przy ulicach Pilotów, Słonecznej, Cieszyńskiej; w Pogwizdowie przy ulicy Zagrodowej i Gdańskiej; w Brzezówce przy ulicy Dębowej i Zaleskiej; w Hażlachu przy ulicy Cieszyńskiej);
3) Przedszkola Terapeutycznego „Słoneczna Kraina” w Cieszynie przy ul. Bielska 64 (3 dzieci - zamieszkałych w Kończycach Wielkich przy ulicy Cieszyńskiej i Dworskiej; w Brzezówce przy ulicy Ogrodowej).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 60 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 5, warunki umowy nie będą ulegały zmianom

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Hażlach z jego miejsca zamieszkania do:
Zespołu Szkół Specjalnych nr 9 w Jastrzębiu Zdroju ul. 11 listopada 4 - w dni nauki szkolnej oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w Jastrzębiu Zdroju ul. Harcerska 12 – w dni praktyk.
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 45 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 5, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119798,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95418,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idatrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380746311

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95418,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119798,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idatrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380746311

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108073,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idatrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380746311

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70308,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.