Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045894/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00078885/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00099452/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ryduł-TO-WY to MY: adaptacja części parteru budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w Rydułtowach dla potrzeb centrum obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.8.) Numer faksu: 324537410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ryduł-TO-WY to MY: adaptacja części parteru budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w Rydułtowach dla potrzeb centrum obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f877694e-b515-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032734/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rydułt-TO-WY to MY: adaptacja części parteru budynku przy ul. Ofiar Trroru 49 w Rydułtowach dla potrzeb centrum obywatelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Źródła finansowania: zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: „W cieniu Szarloty – jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000001.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 680180,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę części pomieszczeń usługowych parteru w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ofiar Terroru 49 w Rydułtowach wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Ryduł-TO-WY to MY: adaptacja części parteru budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w Rydułtowach dla potrzeb centrum obywatelskiego”.
2. W centrum obywatelskim znajdować będzie się sala konferencyjna, druga sala konferencyjna z przeszkloną ścianą wraz z aneksem kuchennym oraz wc ogólnodostępne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Salę konferencyjną można oddzielić od aneksu kuchennego poprzez system składanej ściany. Przy aneksie kuchennym projektuje się dwa okna stałe w celu doświetlenia pomieszczenia. Nad drzwiami wejściowymi do lokalu należy zamontować kurtynę powietrzną. Poziom posadzki w pomieszczeniach zostanie podniesiony do poziomu terenu przed wejściem do budynku i wyrównany, celem zlikwidowania barier architektonicznym, które utrudniają dostęp osobom niepełnosprawnym. Nad ścianą szklaną zamontowany zostanie opuszczany ekran. Rzutnik mocowany będzie pod sufitem podwieszanym. W miejscu istniejącego wc, po podniesieniu posadzki planuje się składzik porządkowy z szafą porządkową, umywalką oraz zaworem ze złączką do węża zamontowaną obok szafy. W oknach na ścianie zewnętrznej frontowej (od strony północnowschodniej) należy zamontować rolety wewnętrzne. Na wyposażeniu planuje się również dwie szafy w sali konferencyjnej. W celu uzyskania odpowiedniej wysokości (min. 2,5 m) w wc ogólnodostępnym, należy wykonać pochylnię w korytarzu o nachyleniu 5% i wykonać posadzkę na poziomie oznaczonym na rysunkach. Przy wejściu do centrum obywatelskiego należy zamontować wycieraczkę zewnętrzną.
3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU - Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, jednoklatkowym, podpiwniczonym.
Lokal użytkowy posiada następujące parametry (dotyczy części opracowywanej):
- powierzchnia netto - 117,09 m2,
- wysokość budynku - 10,35 m,
- kubatura netto – 337,26 m3,
- powierzchnia wewnętrzna strefy pożarowej – 123,71 m2.
Parametry całego budynku:
- Powierzchnia zabudowy - 201,83 m2,
- wysokość budynku - 10,35 m,
- liczba kondygnacji naziemnych - 3,
- liczba kondygnacji podziemnych - 1,
- Długość budynku: 19,04 m,
- Szerokość budynku: 11,10 m
- Kubatura: 1326,64 m3 .
4. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa, w tym poglądowy przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Przebudowa części pomieszczeń usługowych parteru w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ryduł-TO-WY to MY: adaptacja części parteru budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w Rydułtowach dla potrzeb centrum obywatelskiego.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy,
2) wykonanie demontażu wyznaczonej stolarki drzwiowej i okiennej,
3) rozbiórka wskazanych ścian nośnych i działowych,
4) wykonanie ścian i podciągów,
5) wykonanie zamurowań bloczkami z betonu komórkowego,
6) zagruntowanie powierzchni pionowych,
7) wykonanie ścian i podciągów,
8) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
9) demontaż istniejącej podłogi na gruncie we wskazanych pomieszczeniach,
10) wykonanie nowych warstw posadzek,
11) rozbiórka sufitów podwieszanych we wskazanych pomieszczeniach,
12) montaż projektowanych sufitów podwieszanych,
13) montaż i wykonanie instalacji wewnętrznych (instalacje wod.-kan., c.o., elektryczne oraz biały montaż),
14) montaż wycieraczki zewnętrznej przed wejściem do lokalu,
15) montaż systemowej składanej ściany,
16) montaż rolet wewnętrznych w oknach na elewacji frontowej,
17) prace wykończeniowe - posadzki, sufity, tynki, malowanie ścian,
18) montaż i demontaż rusztowań,
19) uporządkowanie terenu po zakończeniu robot budowlanych.
6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie, a następnie montaż wyposażenia wnętrza dla pomieszczeń usługowych parteru w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ofiar Terroru 49 wg poniższego zestawienia:
1) projektor – 1szt,
2) ekran projekcyjny elektryczny rozwijany – 1szt,
3) szafa– 1 kpl (2 szafy),
4) sofa – 2szt,
5) witryna szklana – 1 kpl,
6) meble kuchenne – 1 kpl,
7) płyta indukcyjna 5-cio stanowiskowa– 1szt,
8) piekarnik – 1 kpl,
9) okap przyścienny – 1szt,
10) lustro podświetlane dla niepełnosprawnych – 1szt,
11) haczyki na ubrania – 30szt,
12) krzesła składane – 30szt,
13) drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe oszklone na budowie – Dz1 – 2,592 m2,
14) drzwi harmonijkowe D4 – 8,95 m2,
15) ściana szklana– 1kpl,
16) drzwi wewnętrzne wraz z ościeżnicą - 7,439 m2,
17) wycieraczka systemowa 100x50 cm – 1szt,
18) rolety wewnętrzne zaciemniające (rolety wewnętrzne materiałowe w kolorze szarym) – 2szt,
19) żaluzja wewnętrzna drewniana w kolorze dąb 25 mm – 1 kpl.
7. Szczegółowy opis wyposażenia w szczególności wymiary, kolorystyka, materiały zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (rozdział) Ilości zostały również określone w poglądowym przedmiarze.
8. Należy stosować materiały i rozwiązania podane w projekcie, wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty i aprobaty właściwe do ich użycia i przeznaczenia – przed zamówieniem należy uzyskać akceptację Zamawiającego.
9. Materiały wykończeniowe muszą spełniać wymagania i parametry techniczne określone w opisie projektu technicznego i specyfikacji technicznej – przed zamówieniem należy uzyskać akceptację Zamawiającego.
10. Wszystkie wymiary przed zamówieniem należy sprawdzić na budowie,
11. Ostateczny wybór elementów, kolorystyki i wzorów należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REMONT - EX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423182419
7.3.3) Ulica: Larysza 11
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych i instalacyjnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa i montaż baterii stacyjnych żelowych o napięciu 110V DC oraz pojemności 200Ah z podziałem na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydułtowy
- Wiercenie otworów z wyrobisk dołowych dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w łaźni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.