Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00560861/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00005708/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi endoskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi endoskopowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7bc179-98dc-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051658/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa narzędzi endoskopowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-58/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 785591,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 782238,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 160638,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 78690,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 125948,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 35420,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 139442,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 182100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi endoskopowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, w którym podano ilość oraz opis przedmiotu zamówienia. SWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193758,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193758,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193758,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738
7.3.3) Ulica: Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193758,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85849,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85849,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85849,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boston Scientific Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262110301
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BOSTON SCIENTIFIC POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85849,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135991,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135991,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135991,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990202964
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 115/4U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135991,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51606,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51606,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51606,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hammermed Medical Polska Sp. z o.o. Sp. K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282800837
7.3.3) Ulica: Kopcińskiego 69/71
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-032
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51606,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150327,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150327,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150327,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Camedica Paweł Harasimiuk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391503758
7.3.3) Ulica: Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-819
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CAMEDICA PAWEŁ HARASIMIUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CAMEDICA PAWEŁ HARASIMIUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150327,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178156,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178156,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178156,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sonologistic Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222856433
7.3.3) Ulica: Kresowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SONOLOGISTIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SONOLOGISTIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178156,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525748,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55036,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52748,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52748,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-20 do 2026-02-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.