eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/763993

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06100a11-ee67-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego oraz utrzymanie boisk wielofunkcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.19.2023.E.R-M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Całoroczne, bieżące utrzymanie czystości ścieżek pieszo - rowerowych, schodów prowadzących na ścieżki pieszo-rowerowe, terenu Góry Zamkowej wraz z ruinami zamku - terenami najbliższego otoczenia oraz terenu boisk wielofunkcyjnych a także terenów przeznaczonych do pielenia;
2) Całoroczne, bieżące utrzymanie czystości plaży oraz całego terenu Podzamcza, administrowanego przez Wąbrzeski Dom Kultury (plaża, korona, amfiteatr, teren wokół amfiteatru)
a) oczyszczanie piasku na plaży (winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 800) - na głębokość konieczną do wyeliminowania zanieczyszczeń - najmniej 15 cm,
b) sprzątanie dyżurne - ścieżki z deski kompozytowej biegnącej przez plażę- jednorazowo od godziny 10:00,
c) sprzątanie dyżurne od godz. 1000 do godz. 1800 w zakresie zbierania na bieżąco śmieci i zanieczyszczeń pozostawionych na plaży oraz w wodzie przez jej użytkowników- minimum 2 x w ciągu dnia,
d) wyrównywanie terenu plaży celem likwidacji zagłębień i pagórków,
e) opróżniania koszy całorocznych oraz dodatkowych koszy wystawionych na terenie plaży przez Zamawiającego - (3 kosze o pojemności min. 120l z przeznaczeniem na odpady typu SZKŁO, 3 kosze o pojemności min. 120l z przeznaczeniem na odpady typu PLASTIK, 3 kosze o poj. min. 120l z przeznaczeniem na odpady typu ZMIESZANE). Opróżnianie koszy całorocznych oraz koszy sezonowych 2 x dziennie w sezonie letnim,
f) sprzątanie zanieczyszczeń z wody- obejmuje usunięcie z wody nieczystości stałych przy użyciu odpowiedniego sprzętu, np. czerpaków, grabi, (winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 800 ),
g) sprzątanie pomostu trwale związanego z gruntem (niepływający),
h) sprzątanie dyżurne przy zorganizowanym punkcie gastronomicznym - codziennie przed uruchomieniem punktu – jednorazowo do godz. 8:00;
3) utrzymanie czystości mostu;
4) utrzymanie terenu boisk wielofunkcyjnych „Przyjazne Wzgórze”:
a) utrzymanie terenu w czystości do godz. 9:00. W miesiącach maj-sierpień sprzątanie dyżurne 2 razy w ciągu dnia (ok. godz. 12:00 i godz. 19:00) po sezonie sprzątanie 1 x w ciągu dnia,
b) mycie ławek, altan, mycie urządzeń fitness i zabawowych dla dzieci,
c) opróżnianie koszy,
d) bieżąca kontrola urządzeń zabawowych zainstalowanych na boisku, altan, ławek, koszy,
e) w razie potrzeby zabezpieczenie uszkodzonego sprzętu oraz zgłaszanie zaistniałego faktu do Straży Miejskiej,
f) koszenie trawy,
g) grabienie liści,
h) zamiatanie ciągów spacerowych,
i) odśnieżanie ciągów spacerowych,
j) bieżąca dezynfekcja urządzeń w przypadku zagrożenia epidemiologicznego;
k) wypożyczanie gier i akcesoriów do gier w godzinach pracy Wykonawcy;
5) bieżące utrzymanie czystości Pomnika Żołnierzy Wojska Polskiego, Pomnika Żołnierzy Armii Sowieckiej z II wojny światowej, 8 mogił ofiar terroru hitlerowskiego oraz pomników śp. Gabrieli Gogolewskiej i Anatola Terleckiego;
6) koszenie trawy. Maksymalna wysokość trawy do 10cm. Koszenie trawy przy linii brzegowej od krawędzi ścieżki pieszo-rowerowej w kierunku linii brzegowej na 1,5-2,0m załamać koszenie, żeby było płynne przejście i niewidoczny tzw. grzbiet roślinności rosnącej na ścieżce dla spacerujących. Ponadto jeżeli jest widoczny mały fragment, który wymaga dokoszenia to należy wykonać tę czynność. Natomiast przeciwna strona do linii brzegowej - od ścieżki pieszo-rowerowej w kierunku zabudowań - na minimum 1,5m - jeżeli jest widoczny mały fragment dokoszenia to należy to uczynić, np. do granicy posesji;
7) grabienie liści, usuwanie chwastów, obcinanie odrostów drzew, krzewów;
8) jesienny wywóz zgrabionych odpadów ulegających biodegradacji;
9) oczyszczanie ścieżek pieszych, ścieżek pieszo-rowerowych, ciągów komunikacyjnych na terenie boisk wielofunkcyjnych „Przyjazne Wzgórze”, schodów, itp. z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu;
10) oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni ścieżek pieszo-rowerowych, ciągów pieszych oraz schodów, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku zimowego utrzymania (piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi);
11) zwalczanie gołoledzi, przez co rozumie się w szczególności zamarzanie cienkiej warstwy wody, tzw. zamarzanie kropel deszczu, mżawki na powierzchni oziębionego pasa drogowego tj. ścieżki pieszo-rowerowe, schody, ciągi piesze do temperatury niższej lub nieco wyższej od 0o C;
12) zapewnienie dodatkowego sprzątania przed uroczystościami i świętami zgodnie z poleceniem Zamawiającego, o którym Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi uroczystościami oraz świętami (max do 7 razy w roku). Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę telefonicznie lub mailowo;
13) utrzymanie w czystości oraz koszenie trawy wzdłuż parkingu na Podzamczu (od terenu przed wc do Przystani Sportów Wodnych w sąsiedztwie boiska MALTA). Działka nr 276/4 obręb 2 z wyłączeniem punktów gastronomicznych. Do ogrodzenia budynku ul. Łabędzia 3A oraz skarpy przy boisku MALTA.
14) sprzątanie wc przy ul. Podzamcze.
15) Otwieranie-zamykanie terenu Ogrodu Jordanowskiego. Godziny otwarcia od 8.30- 21:00. Termin otwarcia 20.03.- 30.10,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476604,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Społdzielnia Socjalna BAZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 878-180-34-06

7.3.3) Ulica: Podzamcze 21

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.