Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00173830/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00187104/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00193771/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych. AZP-261-26/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo -badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych. AZP-261-26/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-678be5ff-db2f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych , medycznych , chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234760 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje:a) sukcesywny odbiór, transport i utylizację odpadów KAT I - produkty pochodzenia zwierzęcego (zwłoki zwierząt laboratoryjnych), oraz KAT II - uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych),
b) dzierżawę maksymalnie 120 sztuk rocznie 240 litrowych pojemników na odpady dla Zamawiającego,
c) sprzedaż z dostawą czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5 litra, 5 litrów, 10 litrów, 20 litrów, 60 litrów -w liczbie maksymalnie 210 sztuk rocznie (łącznie dla wszystkich pojemności).
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 100240 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje:a) sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach: 18 01 03 - Odpady medyczne i 18 02 02 - Odpady weterynaryjne i 19 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02;
b) sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5 litra, 5 litrów, 10 litrów, 20 litrów, 60 litrów w liczbie maksymalnie 210 sztuk rocznie (łącznie dla wszystkich pojemności), oraz worki czerwone na odpady medyczne pojemność 120 litrów (atest higieniczny HK/B/1062/01/2017) w liczbie maksymalnie 120 sztuk rocznie.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 117520 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:a) 09 01 01 - Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów;
b) 09 01 04 - Roztwory utrwalaczy;
c) 15 01 10 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne);
d) 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB);
e) 16 05 06 - Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych;
f) 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13;
g) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC;
h) 16 02 14 - Zużyte Tonery i kartridże;
i) 17 02 01 - Drewno.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125356,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415830,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125356,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MED s.c. Janusz Pecko, Piotr Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016260160
7.3.3) Ulica: ul. Saska 89 lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-914
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Utylizacja odpadów „spalarnia” realizowana jest przez P.P.P. „ BACUTIL” Szpetko, Szpetko Sp. Jawna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125356,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118994,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127389,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118994,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-ABC sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012124833
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118994,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18781,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31438,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18781,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O-PAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 750619977
7.3.3) Ulica: Warszawska 1c
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18781,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.