Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060310/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00091418/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2021 r. do 30.06.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244124
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00243973/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Zamawiający w przedmiocie zamówienia określonego w powyższej specyfikacji asortymentowej oraz Formularza Ofertowym (Zał. nr 2 do SWZ) wymaga aby:
a) produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
b) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
c) dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
d) opakowania produktów były fabrycznie zamknięte i nieuszkodzone.
2. Zamawiający wymaga dostarczania przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 180 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,Różne produkty spożywcze
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 4) Przed zmianą:
Zamawiający wymaga dostarczania przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 180 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego.
Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się do:
a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego, częstotliwość dostaw średnio dwa razy w miesiącu, w godzinach: 8.00 – 16.00,
b) dostarczania produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach, zgodnie z wymaganiami HACCP,
c) realizowania dostaw zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.),
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 4) Przed zmianą:
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 4) Przed zmianą:
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,Różne produkty spożywcze
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5) Przed zmianą:
Dostawa artykułów spożywczych przeprowadzenia warsztatów w ramach inicjatywy lokalnej „Z MURANO NA MURANÓW Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów”
Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 180 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego
Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się do:
a) jednej dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego,
b) dostarczenia produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, opakowanych
i przewożonych w odpowiednich warunkach, zgodnie z wymaganiami HACCP,
c) realizowania dostawy, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.),
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 5) Przed zmianą:
Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 5) Przed zmianą:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Wydziału Wspomagającego CSP w Sułkowicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.