eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWyk. remontów naw. drog. o naw. bitum. mieszankami min.-asf. wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach pow. adm. przez ZDP w Opolu w 2021 roku z podzi. na 3 cz.-dot.cz.2-ODwKotorzuM.-rob.podobne



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. remontów naw. drog. o naw. bitum. mieszankami min.-asf. wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach pow. adm. przez ZDP w Opolu w 2021 roku z podzi. na 3 cz.-dot.cz.2-ODwKotorzuM.–rob.podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. remontów naw. drog. o naw. bitum. mieszankami min.-asf. wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach pow. adm. przez ZDP w Opolu w 2021 roku z podzi. na 3 cz.-dot.cz.2-ODwKotorzuM.–rob.podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c8dbe3-357b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001922/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 ust. 1 ustawy Pzp w/w zamówienie publiczne, polegające na powtórzeniu podobnych robót do umowy nr 17/R/2021 z dnia 25.05.2021 roku (zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego oraz nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego robót budowlanych dla części nr 2) postanawia się udzielić dotychczasowemu
wykonawcy PD TRAKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Matejki 1, 46–200 Kluczbork, NIP 7510000557

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DT.261.5.2021.EW

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.13.2021.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie remontów cząstkowych oraz odnowy warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – bitumicznymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco w ilości ok. 41,20 m2 remonty cząstkowe,
ok. 7.683,93 m2 odnowy nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, ok. 44 t wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi, ok. 400 m2 frezowania, regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w ilości 3 szt. oraz włazów kanałowych w ilości 2 szt. na drogach powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy w Kotorzu Małym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285793,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285793,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285793,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557

7.3.3) Ulica: Matejki 1

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285793,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.