eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d3019b-bc18-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/12/2024/DO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa dwóch kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem, kontenera portiernia oraz kontenera sanitarnego damsko-męskiego ze zbiornikiem na fekalia i zbiornikiem na wodę, a także dopasowanie, montaż oraz serwisowanie i konserwacja obudowy kontenerów sanitarnych zlokalizowanych na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia szczegółowo określa SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90910000-9 - Usługi sprzątania

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 774537,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Wynajem, transport, montaż, demontaż i serwis zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia szczegółowo określa SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90910000-9 - Usługi sprzątania

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 232807,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848479,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2095822,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848479,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mToilet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361938486

7.3.3) Ulica: Toruńska 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-226

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848479,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128220,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128220,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOi TOI Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180042784

7.3.3) Ulica: Płochocińska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-044

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128220,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia - dot. pkt. 8.3.) niniejszego ogłoszenia:
1. Zadanie 1 - Termin realizacji zamówienia:
- w dniu 10.03.2024r. – dostarczenie kontenerów, dopasowanie i montaż istniejących paneli, dostarczenie i podłączenie mediów do kontenerów,
- od dnia 15.03.2024r. - rozpoczęcie kompleksowej obsługi kontenerów umożliwiającej ich normalne użytkowanie do dnia 31.10.2024r.
- do dnia 04.11.2024r. - demontaż i zabezpieczenie konstrukcji obudowy kontenerów na okres zimowy.
2. Zadanie 2 - Termin realizacji zamówienia::
1) Lokalizacje określone w ust. 2 pkt 1-8 opisu przedmiotu zamówienia:
- Kwiecień 2024: 27, 28
- Maj 2024: 4, 5, 11, 12, 18, 19, 25, 26
- Czerwiec 2024: 1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30
- Lipiec 2024: 6, 7, 13, 14, 20, 21, 27, 28
- Sierpień 2024: 3, 4, 10, 11, 17, 18, 24, 25, 31
- Wrzesień 2024: 1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28, 29
2) Lokalizacje określone w ust 2 pkt 9-16 opisu przedmiotu zamówienia:
od 12.04.2024r. do 29.09.2024r.
3) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 17 opisu przedmiotu zamówienia
od 12.04.2024r. do 27.10.2024r.
4) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 18-19 opisu przedmiotu zamówienia
od 15.03.2024r. do 27.10.2024r.
5) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 20 opisu przedmiotu zamówienia: 2 kabiny w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb (termin nie przekroczy 31.10.2024r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.