Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00071047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d3019b-bc18-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu z podziałem na dwa Zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/12/2024/DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa dwóch kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem, kontenera portiernia oraz kontenera sanitarnego damsko-męskiego ze zbiornikiem na fekalia i zbiornikiem na wodę, a także dopasowanie, montaż oraz serwisowanie i konserwacja obudowy kontenerów sanitarnych zlokalizowanych na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu.Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia szczegółowo określa SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90910000-9 - Usługi sprzątania
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 774537,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wynajem, transport, montaż, demontaż i serwis zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych we Wrocławiu.Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia szczegółowo określa SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90910000-9 - Usługi sprzątania
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 232807,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848479,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2095822,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848479,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mToilet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361938486
7.3.3) Ulica: Toruńska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-226
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848479,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128220,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681588,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128220,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOi TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180042784
7.3.3) Ulica: Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128220,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zadanie 1 - Termin realizacji zamówienia:
- w dniu 10.03.2024r. – dostarczenie kontenerów, dopasowanie i montaż istniejących paneli, dostarczenie i podłączenie mediów do kontenerów,
- od dnia 15.03.2024r. - rozpoczęcie kompleksowej obsługi kontenerów umożliwiającej ich normalne użytkowanie do dnia 31.10.2024r.
- do dnia 04.11.2024r. - demontaż i zabezpieczenie konstrukcji obudowy kontenerów na okres zimowy.
2. Zadanie 2 - Termin realizacji zamówienia::
1) Lokalizacje określone w ust. 2 pkt 1-8 opisu przedmiotu zamówienia:
- Kwiecień 2024: 27, 28
- Maj 2024: 4, 5, 11, 12, 18, 19, 25, 26
- Czerwiec 2024: 1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30
- Lipiec 2024: 6, 7, 13, 14, 20, 21, 27, 28
- Sierpień 2024: 3, 4, 10, 11, 17, 18, 24, 25, 31
- Wrzesień 2024: 1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28, 29
2) Lokalizacje określone w ust 2 pkt 9-16 opisu przedmiotu zamówienia:
od 12.04.2024r. do 29.09.2024r.
3) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 17 opisu przedmiotu zamówienia
od 12.04.2024r. do 27.10.2024r.
4) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 18-19 opisu przedmiotu zamówienia
od 15.03.2024r. do 27.10.2024r.
5) Lokalizacja określona w ust 2 pkt 20 opisu przedmiotu zamówienia: 2 kabiny w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb (termin nie przekroczy 31.10.2024r.)
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.