Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078284/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości ,wykonawców i artystów występujących w CK 105”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943475755
1.5.8.) Numer faksu: +48943422612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ck105.koszalin.ibip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości ,wykonawców i artystów występujących w CK 105”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c5f946e-9bb6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Zadanie w części realizowane w ramach Projektu INT77 o tytule „Event - und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ – „Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie" w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia - Pomorze Przednie /Brandenburgia/ Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078284/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/US/1/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotel/pensjonat w Mielnie o standardzie minimum 2* w odległości do 1,5 km od morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 21288,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie o standardzie minimum 3* z widokiem na morze w odległości 150 m od morza:1. pokój dwuosobowy
2. pokój dwuosobowy z widokiem na morze
3. pokój dwuosobowy LUX
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 24388,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie o standardzie minimum 4* w odległości do 1,5 km pd morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy lux
4. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 112055,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu w Koszalinie o standardzie minimum 2* w odległości do 1,5 km od CK 105:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 16883,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu w Koszalinie o standardzie minimum 3*/4* w odległości do 1,5 km od CK 105:1. pokój jednoosobowy 3*
2. pokój dwuosobowy 3*
3. pokój jednoosobowy 4*
4. pokój dwuosobowy 4*
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 58009,26 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie o standardzie minimum 3* w odległości do 1,5 km pd morza:1. pokój jednoosobowy
2. pokój dwuosobowy
3. pokój dwuosobowy LUX
4. apartament
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 65014,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamienica s.c. Elżbieta Macierzanka-Wąsowicz, Maciej Wąsowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990652889
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAMIENICA S.C. ELŻBIETA MACIERZANKA-WĄSOWICZ MACIEJ WĄSOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
KAMIENICA S.C. ELŻBIETA MACIERZANKA-WĄSOWICZ MACIEJ WĄSOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-06 do 2022-06-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120928 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120928 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120928 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa XXL s.c. Iwona Dudziak, Wiesław Dudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 75
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120928 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-06 do 2022-06-12Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18234 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18234 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18234 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma TDJ s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692445192
7.3.3) Ulica: Sportowa 14
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-503
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18234 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Gromada sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691913395
7.3.3) Ulica: Zwcięstwa 20-24
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-035
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa XXL s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwyciestwa 105
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
- "Organizacja wycieczki do na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.