eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "NASZ ZABYTEK - DWOREK W UNIEJOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2231b73b-b601-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE”
2. Zamówienie obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych dotyczących przebudowy budynku zabytkowego dworku pełniącego funkcję miejsko – gminnego ośrodka kultury oraz szkoły muzycznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania „Nasz Zabytek – dworek w Uniejowie”. Przedmiot robót objętych nadzorem dofinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych Edycja6PGR/2023/2023/1338/PolskiLad; przedmiot robót objętych nadzorem współfinansowany jest z grantu w Konkursie „Nasz Zabytek” organizowanego przez Fundację Most the Most z siedzibą przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa.
3. Budynek dworku zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1522/1 w m. Uniejów, w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów. Budynek jest chroniony na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr 360/102 z dnia 10.08.1984 r.
Zakres robót objętych nadzorem obejmuje m. im.:
- wymianę konstrukcji dachu i pokrycia dachowego;
- wymianę stropów i prace konserwatorskie belek stropowych;
- roboty murowe (w tym rozbiórkowe, uzupełnienia ścian, wykonanie nowych ścianek działowych);
- nadproża stalowe i betonowe;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty posadzkowe i okładzinowe;
- okładziny ścienne (w tym również prace konserwatorskie szaf wnękowych);
- okładziny sufitowe i sufity podwieszane;
- prace elewacyjne (w tym m. in. Prace tynkarskie nad cokołem, obróbki blacharskie i odwodnienie, odtworzenie sztukaterii, naprawa gzymsów);
- instalacje elektryczne wewnętrzne (demontaż istniejących instalacji, wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej budynku, montaż nowych rozdzielnic elektrycznych, wykonanie tras kabelkowych elektrycznych i teletechnicznych, montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie wypustów i przewodów, wykonanie instalacji przyzywowej, instalacji SSP, instalacji SSWiN i robót budowlanych);
- instalacje sanitarne (w tym w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacyjna, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowa)
- prace w zakresie zagospodarowania terenu(prace w zakresie schodów zewnętrznych i pochylni- instalacji sanitarne zewnętrzne (w tym w zakresie kanalizacji deszczowej), instalacji elektrycznych zewnętrznych – w tym prace demontażowe i wykonanie nowych linii kablowych zasilających oraz linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy);
- wyposażenie w (zgodnie z opublikowanym przedmiarem).
Zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znak WUOZ-ZN.5142.286.2023.HG z dnia 04.04.2023 r. w czasie prowadzenia prac ziemnych konieczne jest przeprowadzenie badań archeologicznych. O wydanie pozwolenia na prowadzenie powyższych badań wykonawca robót budowlanych objętych nadzorem zobowiązany jest wystąpić do Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Do wykonania tych i ewentualnych innych obowiązków wynikających z decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zobowiązany jest wykonawca robót objętych nadzorem.
4. Do obowiązków wykonawcy robót objętych nadzorem należeć również będzie wyniesienie i przetransportowanie wraz z wniesieniem aktualnego wyposażenia obiektu do miejsca tymczasowej (na okres prowadzenia robót) działalności MGOK w Uniejowie. Miejsce tymczasowej działalności zlokalizowane będzie w Uniejowie.
5. Zakres nadzorowanych robót obejmuje również wykonanie i umieszczenie w trakcie realizacji robót tymczasowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most a następnie wykonanie i umieszczenie docelowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most.
Przedmiot zamówienia na nadzorowane roboty obejmuje również wykonanie i umieszczenie tablicy informującej o dofinansowaniu zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych edycja 6 PGR.
6. Pełen opis przedmiotu nadzoru jest udostępniony pod postępowaniem na roboty budowlane –sygnatura ZP.271.29.2023 EL https://bip.uniejow.pl/zamowienia/pokaz/2603
7. W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia (nadzorowania robót), Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział (inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej) w realizacji zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie
z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
9. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:
a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b. zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
c. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót;
d. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
10. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:
a. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
b. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.
c. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.
d. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń.
e. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy.
f. Uczestnictwo w komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
g. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora- nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.
h. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości.
i. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.
j. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.
11. Zamawiający wymaga aby w ramach realizacji zamówienia uwzględnić udział studentów/absolwentów, młodych konserwatorów zabytków w ramach stażu lub praktyk studenckich.
13. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności inspektora nadzoru – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNK BUDOWNICTWO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572954531

7.3.3) Ulica: Zagórska 171

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-346

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

30.10.2024 r. jest przewidywanym terminem zakończenia realizacji nadzorowanych robót budowlanych. W przypadku zmiany przewidywanego terminu zakończenia inwestycji zgodnie z zawartą umową nadzór będzie świadczony do zmienionego terminu zakończenia inwestycji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.