Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa pojazdów służbowych dla KPP w Pabianicach ul. Żeromskiego 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa pojazdów służbowych dla KPP w Pabianicach ul. Żeromskiego 182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f817ba8f-d1d0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Naprawy pojazdów służbowych dla jednostek powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne –
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Uzasadnienie faktyczne –
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie w trybie podstawowym bez negocjacji, nr sprawy FZ-2380/49/21/SS do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77490 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego, zgodnie z bieżącymi potrzebami
Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania usług zostały określone w załączniku stanowiącym wzór umowy.
3. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub
w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.
4. Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:
1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu
2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi
3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video
4) Zakupem ogumienia
5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych
6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza
7) Kosmetyką pojazdu
5. Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby
jednostki Policji.
6. Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps, w zakładce
wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu
naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.
7. Usługi będą realizowane dla niżej wymienionej jednostki
Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18
8. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza 861,00 zł brutto.
9. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie
podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację
producenta naprawianego pojazdu.
10. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej
marki pojazdu.
11. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda
taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.
12. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
13. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.
14. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.
16. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROSPER Izabela Śpionek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311411594
7.3.3) Ulica: Szrych Szeregów 3/4
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROSPER - IZABELA ŚPIONEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROSPER - IZABELA ŚPIONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa serwis. oprogramowania INFOMEDICA i AMMS firmy Asseco Poland S.A. oraz infrastruktury informat. Wojew. Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- "Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- DEA OZPA 272.27.2024 Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- ZP 40/24 Dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Modernizacja kładki w Parku Ocalałych w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi napraw oraz okresowej obsługi technicznej pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2025r.
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami zamiennymi samochodów osobowych,ciężarowych,ciągników rolniczych wraz z osprzętem,przyczep oraz sprzętu do utrzymania dróg w RDW w Sokółce z podziałem na 2 zadania
- Naprawa powypadkowa pojazdu specjalistycznego marki Mercedes Benz Atego - KWP Wrocław.
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.