Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167518/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e31c97-d5bc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Zakup środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania 2022-2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 910000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91644,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i akcesoriów do sprzątania.
Ogólne wymagania:
1. Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem lub mailem, przez pracownika Wydziału Administracyjnego.
2. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniu.
3. Realizacja poszczególnych zamówień nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2 i złożyć we wskazane miejsce magazynowe.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy realizacji pierwszego zamówienia Karty Charakterystyki na dostarczane środki czystości.
6. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię materiałów.
7. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 – Formularz ofertowy, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na materiały i nie przekroczy wartości umowy.
8. Wszystkie dostarczone materiały muszą być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych materiałów w języku polskim.
9. Określony w formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
10. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów
w poszczególnych asortymentach.
12. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego.
13. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w wysokości 60% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SWZ).
14. Dostarczone przez Wykonawcę środki czystości muszą mieć co najmniej
12-miesięczny termin przydatności, liczony od dnia dostarczenia danego środka.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125503,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125503,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125503,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Team
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-000-94-05
7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125503,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przeprowadzenie kontroli okresowej rocznej stanu technicznego obiektów budowlanych ZEC w roku 2025
- Przebudowa zatok autobusowych na ul. Powstańców Śląskich i na ul. Prostej w Rybniku (projektuj i buduj).
- Dostawa zdalnie sterowanej kosiarki dwukierunkowej wraz z przyczepą do jej transportu
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa części zamiennych (lampa RTG) do tomografu komputerowego typu Somatom Scope nr 132041 produkcji Siemens wraz z usługą ich wymiany
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.