Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239713/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00363554/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa papieru kserograficznego białego, papieru offsetowego, papierów i kartonów ozdobnych oraz tektury na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Sejmu
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Inwestycyjno-Techniczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001103340
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiejska 4/6/8
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro-zam@sejm.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sejm.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Sejmu
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa Sejmu i jego organów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244304
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00239713
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SWZ i zawierać „Kalkulację cenową” oraz „Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia”, załączniki te stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
2. Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia.
3. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (o którym mowa w pkt V.1 Rozdziału I SWZ);
2) oryginał gwarancji/poręczenia jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wraz z dokumentami, z których wynika prawo do podpisania oferty (KRS/CEIDG lub inny właściwy rejestr);
4) oświadczenie konsorcjum, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) dokumenty rejestrowe lub wskazanie skąd zamawiający ma pobrać je samodzielnie;
6) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt V.10.1 Rozdziału I SWZ.
Po zmianie:
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SWZ i zawierać „Kalkulację cenową” oraz „Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia”, załączniki te stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
2. Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia.
3. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (o którym mowa w pkt V.1 Rozdziału I SWZ);
2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wraz z dokumentami, z których wynika prawo do podpisania oferty (KRS/CEIDG lub inny właściwy rejestr);
3) oświadczenie konsorcjum, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) dokumenty rejestrowe lub wskazanie skąd zamawiający ma pobrać je samodzielnie;
5) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt V.10.1 Rozdziału I SWZ.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.