Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215489/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości 990 mb"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia Konecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Slupia 30a
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-391-11-47
1.5.8.) Numer faksu: 41-391-11-48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości 990 mb"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3643d5-f2fb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034724/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1/P.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości
990 mb ” przewidziany do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Remont dotyczy przebudowy
drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Pijanów na działce ewidencyjnej nr 756, Gmina Słupia Konecka.
Zakres robót dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego :
• Wykonaniu remontu nawierzchni z betonu asfaltowego
• Zgodnie z zakresem robót adaptacji podlega istniejąca nawierzchnia drogi gminnej.
Droga, której dotyczy remont ma charakter drogi gminnej i służy obsłudze komunikacyjnej zabudowie mieszkaniowej typu
wiejskiego oraz dojazdu do gruntów rolnych. Nawierzchnia poboczy jest gruntowa o szer. ok. 0,50 m
Nawierzchnia jezdni posiada nawierzchnię bitumiczną gr. ok. 5-7 cm i szerokości 4,00 m. Nawierzchnia bitumiczna znajduje się w złym stanie technicznym, posiada liczne spękania zarówno poprzeczne jak i podłużne oraz nierówności. Odwodnienie
drogi odbywa się przez powierzchniowy spływ wód opadowych zgodnie ze spadkami poprzecznymi i podłużnymi drogi
gminnej wzdłuż rowów przydrożnych.
W pasie drogowym zlokalizowane są następujące sieci uzbrojenia terenu:
- Sieć wodociągowa, sieć energetyczna kablowa
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy, w tym roboty dodatkowe nieujęte w SWZ zostały
opisane w załącznikach do SWZ: dokumentacji projektowej, uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie,ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1) COLAS Polska sp. z o. o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, cena oferty: 395 672,43 zł
2) Zakład Robót Drogowych DUKT sp. z o.o. ul. Zakładowa 17, 26-052 Nowiny, cena oferty: 405 900,00 zł
3) Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 268a, 25-116 Kielce, cena oferty: 361 809,84 zł
Ceny zawarte w ofertach w znaczący sposób przewyższały kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie inwestycji, tj.: 280 243,29 zł.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zdecydował o unieważnieniu postępowania działając na podstawie art. 255 pkt. 3
ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361809,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.