Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00227730/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891097877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOPERNIKA 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-401
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 2 212
1.5.8.) Numer faksu: 74 872 2 212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_nowa_ruda@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsnowaruda.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e9a3224-d230-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9a3224-d230-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214659/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269332,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Zadanie zostało podzielone na 14 części.
Część 1 – logopeda/neurologopeda liczba godzin – 301 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 1: w 2024 - max. 301 godzin (trzysta jeden godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 17045,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 2 – logopeda/neurologopeda liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.
Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 2: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 3 – logopeda liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę.
Do zadań logopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 3: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 4 – psycholog liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa.
Do zadań psychologa należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 4: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 5 – psycholog liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa.
Do zadań psychologa należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 5: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 6 – fizjoterapeuta liczba godzin – 929 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) ukończona terapia neurorozwojowa NDT-BOBATH;
c) ukończone zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg VOJTY u niemowląt, dzieci z zaburzeniami ruchowymi;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 6: w 2024 - max. 929 godzin (dziewięćset dwadzieścia dziewięć godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 52609,27 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 7 – fizjoterapeuta liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 7: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia dziewięć godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 8 – fizjoterapeuta liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.
Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 8: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia dziewięć godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 9 – pedagog liczba godzin – 602 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych;
d) do prowadzenia terapii ręki;
e) posiada przygotowanie pedagogiczne;
f) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 9: w 2024 - max. 602 godziny (sześćset dwie godziny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 34091,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 10 – pedagog liczba godzin – 430 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 10: w 2024 - max. 430 godzin (czterysta trzydzieści godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 24350,90 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 11 – pedagog liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
c) posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 11: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 12 – pedagog liczba godzin – 344 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z integracją sensoryczną;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 12: w 2024 - max. 344 godzin (trzysta czterdzieści cztery godziny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 19480,72 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 13 – pedagog liczba godzin – 430 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z terapii pedagogicznej z integracją sensoryczną;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 13: w 2024 - max. 430 godzin (czterysta trzydzieści godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 24350,90 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 14 – pedagog liczba godzin – 473 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
b) z zakresu terapii integracji sensorycznej uprawniające do diagnozy i prowadzenia zajęć;
c) posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;
Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.
Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 14: w 2024 - max. 473 godzin (czterysta siedemdziesiąt trzy godziny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 26785,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp.Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 2 zamówienia Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z zaistnieniem przesłanek dot. konfliktu interesów przewidzianych w art. 56 ustawy Pzp oraz koniecznością wyłączenia z postępowania osób wymienionych w ustawie Pzp, zachodzi konieczność unieważnienia postępowania również dla części 2 zamówienia, w związku z brakiem możliwości powtórzenia czynności w postępowaniu przez osoby podlegające wyłączeniu, art. 56 ust.7 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 4 Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Złożona w postępowaniu oferta na część 4 wykonawcy KONTRAKTOR SP. z o.o. z/s Poznań to oferta z ceną przewyższającą kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert Wykonawcy.
Zamawiający poinformował w piśmie informacja z otwarcia ofert, o kwocie brutto przeznaczonej na realizację poszczególnych części zamówienia, która wynosi: część 1: 30 100 zł, część 2: 21 500 zł, część 3: 21 500 zł, część 4: 21 500 zł, część 5: 21 500 zł, cześć 6: 92 900 zł, część 7: 12 900 zł, część 8: 12 900 zł, część 9: 60 200 zł, część 10: 43 000 zł, część 11: 12 900 zł, część 12: 34 400 zł, część 13: 43 000 zł, część 14: 47 300zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż są niezgodne z przepisami ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli oferty w terminie składania ofert, jednakże oferty nie zostały podpisane podpisem wymaganym w ustawie Pzp oraz SWZ. Ustawa Pzp przewiduje w art. 63 w jakiej formie mają być składane oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych.
Oferty złożone przez wykonawców nie zostały podpisane w sposób prawidłowy. Wykonawcy podpisali oferty podpisem własnoręcznym, a nie jednym z wymaganych podpisów wskazanych w ustawie Pzp. Złożenie oświadczenia woli bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Zamawiający unieważnia postepowania o udzielenie zamówienia dla części 1,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Zakup samochodu służbowego do transportu mniej niż 10 osób dla Wspólnoty Dziecięcej Gromadka przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda.
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.