eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikTermomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69751f9d-d50c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083868/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zam. współfin. przez UE w ramach Reg. Progr.Operac. Woj. Śląsk. na lata 2014-2020, Oś prior IV Efektywność energet., odnawia. źród. energii i gosp. niskoemisyjna dla dział 4.3 Efektywność energ i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT-201-TP/55-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8029982,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane Pawilon nr 3
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 1obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 1 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 4088439,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane - Pawilon nr 4
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 2 obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 2 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 440396 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane Pawilon nr 5
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 1obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 1-3 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 2407528,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 3
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 4 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 542458,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 4
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 5 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 110589,49 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 5
Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 6 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 440570,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4907700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7572313,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4907700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120

7.3.3) Ulica: Wrocławska 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4907700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768071,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120

7.3.3) Ulica: Wrocławska 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4907700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7572313,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4907700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120

7.3.3) Ulica: Wrocławska 21

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.