Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161010/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00168488/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00183806/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69751f9d-d50c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083868/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Termomodernizacja obiektów SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku z podziałem na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zam. współfin. przez UE w ramach Reg. Progr.Operac. Woj. Śląsk. na lata 2014-2020, Oś prior IV Efektywność energet., odnawia. źród. energii i gosp. niskoemisyjna dla dział 4.3 Efektywność energ i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania 4.3.4. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161010/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT-201-TP/55-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8029982,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane Pawilon nr 3Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 1obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 1 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 4088439,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane - Pawilon nr 4Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 2 obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 2 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 440396 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty budowlane Pawilon nr 5Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 1obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w tym:
- wymianę stolarki okiennej na okna PCV i wymianę drzwi zewnętrznych na aluminiowe lub PCV (zespolone z przylegającym oknem) między innymi:
- demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów
- demontaż ościeży z wykuciem z muru i skucie płytek podokiennych
- dostawa i montaż nowych okien i drzwi
- wstawianie, uszczelnianie i obróbka ościeżnic
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż parapetów wewnętrznych z PCV
- odmalowanie ścian z oknami
- prace porządkowe
- wywóz gruzu i stolarki do utylizacji
Ponadto zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 1-3 jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
Zakres robót towarzyszących obejmuje zabezpieczenie pomieszczeń i ich wyposażenia przed wydostawaniem się pyłu powstałego w wyniku prowadzonych robót, do pomieszczeń sąsiednich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 2407528,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 3Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 4 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 542458,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 4Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 5 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 110589,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - roboty instalacyjne - Pawilon nr 5Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie części nr 6 obejmuje przebudowę rozdzielaczy ciepła, zaworów z głowicami termostatycznymi i zaworów powrotnych w tym:
- wykonanie przebudowy istniejących rozdzielaczy ciepła
- zabudowę ekranów zagrzejnikowych,
- zabudowę głowic termostatycznych i wszystkich zaworów, dobór nastaw.
Zakresem rzeczowym zamówienia w zakresie części nr 4-6 nie jest malowanie grzejników, co zostało uwzględnione w poglądowych przedmiarach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.5.) Wartość części: 440570,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4907700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7572313,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4907700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120
7.3.3) Ulica: Wrocławska 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4907700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768071,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120
7.3.3) Ulica: Wrocławska 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4907700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7572313,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4907700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276854120
7.3.3) Ulica: Wrocławska 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty spośród których jedna została odrzucona ponieważ wykonawca nie spełniał warunków udziału w postępowaniu, a w pozostałych trzech ofertach ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć. Biorąc powyższe pod uwagę zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z instalacjami i robotami budowlanymi
- Przebudowa wraz z rozbudową Izby Przyjęć w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
- Przebudowa - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.