Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00070283/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00075672/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00083317/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00096217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338676610
1.5.8.) Numer faksu: 338676613
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipieronek@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.radziechowy-wieprz.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78eca9e7-93cc-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004857/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie Przedszkola w Wieprzu w ramach projektu: Budowa przedszkola w miejscowości Wieprz w gminie Radziechowy-Wieprz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064891/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. Wyposażenie kuchniDostawa i montaż sprzętu, mebli w następujących pomieszczeniach i stanowiskach:
KUCHNIA WŁAŚCIWA
POMIESZCZENIE SZAF CHŁODNICZYCH
MAGAZYN ZASOBÓW
OBIERALNIA WARZYW I OWOCÓW
MAGAZYN WARZYW I OWOCÓW
POMIESZCZENIE MYCIA I DEZYNFEKCJI JAJ
POMIESZCZENIE NA ŚRODKI CZYSZCZĄCE
ZMYWALNIA
STANOWISKO MYCIA WÓZKÓW
POSTÓJ WÓZKÓW
MAGAZYN PRODUKTÓW SUCHYCH I CHLEBA
Szczegółowy opis i zestawienie sprzętów i mebli stanowi załącznik nr 1 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 406808,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. Wyposażenie sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnychDostawa i montaż sprzętu, mebli w następujących pomieszczeniach i stanowiskach:
HOL
GABINET DYREKTORA
SALE ZAJĘĆ
JADALNIA
POMIESZCZENIE SOCJALNE PRACOWNIKÓW KUCHNI
SZATNIA
POKÓJ LOGOPEDY
MAGAZYNY LEŻAKÓW
POKÓJ ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH
POMIESZCZENIE SOCJALNE WYCHOWAWCÓW
SZATNIA WYCHOWAWCÓW
POMIESZCZENIE SOCJALNE OBSŁUGI
ARCHIWUM
MAGAZYN POMOCY NAUKI
MAGAZYN CZYSTEJ POŚCIELI
MAGAZYN NA ŚRODKI CZYSTOŚCI, POMIESZCZENIE PORZĄDKOWE
Szczegółowy opis i zestawienie sprzętów i mebli stanowi załącznik nr 1 b do SWZ.
UWAGA! Plik pod nazwą ZESTAWIENIE ZMIAN WYPOSAŻENIA PRZEDSZKOLA W WIEPRZU jest dokumentem opisującym parametry sprzętu i mebli przewidzianych do dostawy oraz jest to dokument będący podstawą wyliczenia ilości sprzętów i mebli przewidzianych do dostawy. W pliku uszczegółowiono ilości sprzętów w poszczególnych pomieszczeniach.
Docelowe rozmieszczenie mebli i sprzętów przedstawione jest na części rysunkowej – plik pdf pod nazwą „Wyposażenie budynku meble+technologia kuchni -Rysunki Przedszkole Wieprz”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 226729,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284495,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439131,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284495,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811792397
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE RIVAGIS PAWEŁ KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284495,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 2. Wyposażenie sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnych, z powodu zaistniałych rozbieżności pomiędzy częścią opisową, rysunkową oraz przedmiarem. Rozbieżności w dokumentacji przetargowej mogły utrudnić Wykonawcom identyfikację oczekiwań Zamawiającego.
Zważywszy z powyższe, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co obliguje Zamawiającego do unieważnienia postępowania w CZĘŚCI 2. Wyposażenie sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
- Dostawa i montaż kuchni ze stali nierdzewnej w ramach realizacji projektu "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej".
- Dostawa mebli biurowych
- Wyposażenie dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" w Podłężu
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.