Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2022/BZP 00038889/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania
odpadów medycznych – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.4.2.) Miejscowość: Sulechów
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 416 1303
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244797
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00235672/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia, zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1a, jest świadczenie usług obejmujących odbiór odpadów medycznych z terenu SP ZOZ w Sulechowie, ich transport wraz z unieszkodliwieniem zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach, przez okres 12 miesięcy, w tym: odpady medyczne ( o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04*, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 09*) w ilości ok. 34 242 Mg
Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy.
2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. Odbiorca zobowiązany jest posiadać przynajmniej 2 samochody do odbioru odpadów.
3. Odbiór odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu.
4. Wykonawca co 14 dni wymienia wszystkie kontenery na inne umyte i zdezynfekowane.
5. Wykonawca zapewni zamawiającemu na wymianę trzy kontenery na odpady medyczne
o pojemności nie mniejszej jak 660 litrów i 7 o pojemności nie mniejszej jak 240 litrów.
6. Wykonawca zobowiązany będzie dbać o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca będzie wykonywał zabiegi mycia i dezynfekcji we własnym zakresie przy użyciu własnych środków dezynfekcyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany pojemnika w przypadku uszkodzenia lub podstawienia dodatkowego pojemnika w przypadku takiej konieczności. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy nie będzie obciążone żadnymi kosztami dodatkowymi.
7. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej
w samochodzie Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument poświadczający legalizację wagi.
8. O wykonanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają decyzję na transport odpadów medycznych.
9. W związku z obowiązkiem spalania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa, na terenie którego zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytworzenia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca unieszkodliwiania odpadów. Wskazanie miejsca unieszkodliwiania odpadów musi być poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że Wykonawca posiada umowę ze spalarnią z obszaru województwa lubuskiego oraz drugą z obszaru województwa lubuskiego lub sąsiedniego – jako spalarnię alternatywną.
10. Po ogłoszeniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ważną umowę ze spalarniami.
11. Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa:
• ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 i 784);
• ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r., poz. 1975);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016, poz. 1819 z późn. zm.);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015, poz. 1116);
• ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 756);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014r., poz. 107).
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy załącznik nr 1a.
12. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudniać pracowników wyłącznie w oparciu o umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: zakresie odbioru i transportu odpadów objętych umową.
13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, podwykonawcy, a także dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym: żądania kopii tych dokumentów,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 projektu umowy. Strony uznają, że niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności i stanowić będzie podstawę do naliczenia kary umownej.
16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
18. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Skutkowałoby wzrostem cen jednostkowych za poszczególne rodzaje usług z uwagi na zwiększenie kosztów po stronie wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
2) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ).
3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców.
Brak konieczności dzielenia niniejszego zamówienia na części jest z przyczyn wyżej wymienionych uzasadniony
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia, zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 1a, jest świadczenie usług obejmujących odbiór odpadów medycznych z terenu SP ZOZ w Sulechowie, ich transport wraz z unieszkodliwieniem zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 o odpadach, przez okres 12 miesięcy, w tym: odpady medyczne ( o kodach 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04*, 18 01 06*, 18 01 08*, 18 01 09*) w ilości ok. 34 242 Mg
Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy.
2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. Odbiorca zobowiązany jest posiadać przynajmniej 2 samochody do odbioru odpadów.
3. Odbiór odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu.
4. Wykonawca co 14 dni wymienia wszystkie kontenery na inne umyte i zdezynfekowane.
5. Wykonawca zapewni zamawiającemu na wymianę trzy kontenery na odpady medyczne
o pojemności nie mniejszej jak 660 litrów i 7 o pojemności nie mniejszej jak 240 litrów.
6. Wykonawca zobowiązany będzie dbać o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. Wykonawca będzie wykonywał zabiegi mycia i dezynfekcji we własnym zakresie przy użyciu własnych środków dezynfekcyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany pojemnika w przypadku uszkodzenia lub podstawienia dodatkowego pojemnika w przypadku takiej konieczności. Użytkowanie pojemników przez okres trwania umowy nie będzie obciążone żadnymi kosztami dodatkowymi.
7. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej
w samochodzie Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument poświadczający legalizację wagi.
9. W związku z obowiązkiem spalania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa, na terenie którego zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytworzenia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca unieszkodliwiania odpadów. Wskazanie miejsca unieszkodliwiania odpadów musi być poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że Wykonawca posiada umowę ze spalarnią z obszaru województwa lubuskiego oraz drugą z obszaru województwa lubuskiego lub sąsiedniego – jako spalarnię alternatywną.
10. Po ogłoszeniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ważną umowę ze spalarniami.
11. Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa:
• ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779 i 784);
• ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r., poz. 1975);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016, poz. 1819 z późn. zm.);
• rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. 2015, poz. 1116);
• ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 756);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819);
• rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014r., poz. 107).
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy załącznik nr 1a.
12. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudniać pracowników wyłącznie w oparciu o umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: zakresie odbioru i transportu odpadów objętych umową.
13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, podwykonawcy, a także dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym: żądania kopii tych dokumentów,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 projektu umowy. Strony uznają, że niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności i stanowić będzie podstawę do naliczenia kary umownej.
16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
18. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Skutkowałoby wzrostem cen jednostkowych za poszczególne rodzaje usług z uwagi na zwiększenie kosztów po stronie wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
2) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ).
3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców.
Brak konieczności dzielenia niniejszego zamówienia na części jest z przyczyn wyżej wymienionych uzasadniony
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-29 09:00
Po zmianie:
2021-11-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-29 10:00
Po zmianie:
2021-11-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-27
Po zmianie:
2021-12-01
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania - powtórzenie
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy"
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.