eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowicaDostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Sosnowica



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Sosnowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY SOSNOWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 10

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825912145

1.5.8.) Numer faksu: 825912152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowica@sosnowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.sosnowica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Sosnowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f41d4b8-0c8b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004161/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup samochodu do przewozu osób niepelnosprawnych w Gminie Sosnowica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141488,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu 9-osobowego typu Mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z dostawą.
Wymagania zamawiającego: samochód fabrycznie nowy, posiadający homologację na prowadzenie pojazdu osobom posiadającym prawo jazdy kat. B, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, silnik diesel 2,0 z doładowaniem, min. 81 kW, skrzynia biegów manualna.
Nadwozie:
- drzwi boczne przesuwne po prawej stronie przestrzenie pasażerskiej,
- szyba tylna ogrzewana,
- szyby termoizolacyjne (zielone),
- zbiornik paliwa 70 l +/- 15 l,
- lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane,
- lusterko zewnętrzne lewe i prawe wypukłe,
- obudowy lusterek i klamki czarne,
- szyba przednia termoizolacyjna,
Podwozie / koła:
- dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg,
- obręcze kół stalowe 6,5 J x 16,
- opony zoptymalizowane pod względem oporów toczenia (komplet letnich i zimowych),
- koło zapasowe pełnowymiarowe z obręczą stalową,
- narzędzia i podnośnik,
- kołpaki kół pełne,
- zawieszenie standardowe,
- pojazd przeznaczony do ruchu prawostronnego,
- pojazd z kierownicą po lewej stronie,
- układ hamulcowy dostosowany do koła o mi n. wielkości 16 ‘’
Bezpieczeństwo:
- ESP z asystentem hamowania, ABS, ASR, EDS, wspomaganie ruszania pod górę
- poduszki powietrzne i napinacze pasów dla kierowcy i pasażera,
- wskaźnik ciśnienia w oponach,
- elektrycznie sterowane zabezpieczenie drzwi przesuwnych przed otwarciem przez dzieci,
- kierownica standardowa,
- lampy tylne standardowe,
- lusterko wsteczne wewnętrzne,
- reflektory halogenowe podwójne,
- zagłówki z przodu i z tyłu z regulacją wysokości,
Wyposażenie wewnętrzne:
- fotel lewy w kabinie kierowcy,
- siedzenie podwójne prawe w kabinie kierowcy,
- podłoga w kabinie kierowcy wyłożona wykładziną gumową,
- podłoga w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową,
Wyposażenie funkcjonalne:
- 2 kluczyki składane,
- klimatyzacja trzystrefowa z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej, ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej,
- radio,
- 2 głośniki,
- akumulator 420 A(70Ah),
- rejestracja do 9 miejsc,

Wyposażenie dodatkowe:
- alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem,
- centralny zamek,
- drzwi tylne z oknami ogrzewanymi,
- pełna gwarancja – 60 miesięcy lub min. 150 tyś. Kilometrów (elementy mechaniczne samochodu i perforacja karoserii).
- usługa serwisowa przez okres min. 48 miesięcy / 160 tyś kilometrów (obejmuje wszystkie roboty i materiały eksploatacyjne).
- zabudowa dla niepełnosprawnych:
- uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego,
- dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu,
- oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem „inwalidzi”,
- komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych,
- pas 3 pkt. zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim,
- najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o długości 2000 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.