Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja terenu wokół Pomnika Trudu Górniczego w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja terenu wokół Pomnika Trudu Górniczego w Katowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f24dc7-dc07-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061327/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 "Modernizacja terenu wokół Pomnika Trudu Górniczego w Katowicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176382/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZI.261.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187530,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla Części Nr 1 to część ogólnobudowlana, która obejmuje:- budowę (ustawienie) elementów małej architektury (urządzenia skateparku),
- przebudowę wskazanych elementów małej architektury i nawierzchni.
Zakres prac został określony pod względem ilościowym w przedmiarze robót, wycenę prac wykonać zgodnie z przedmiarem robót ogólnobudowlanych.
BILANS TERENU
Powierzchnia działki 1/55 i 4/19 - 6012 + 494 = 6506 m2,
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem - 5.170 m2,
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych (bez zmian) - 3.500 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 106478,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla Części Nr 2 to część elektryczna, która obejmuje:wymiany opraw oświetleniowych - metalohalogenkowych na LEDowe (w celu zwiększenia natężenia światła przy jednoczesnym obniżeniu poboru energii).
Zakres prac został określony pod względem ilościowym w przedmiarze robót, wycenę prac należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 81052,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tj. Dz.U. z 2021r. poz.1129 z późn. zm.) na roboty budowlane pn.: „Modernizacja terenu wokół Pomnika Trudu Górniczego w Katowicach” dla Części Nr 1 – ogólnobudowlanej.
I. Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn.zm.), tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca ……. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego……”.
II. Uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym terminie ofertę w postępowaniu dla Części Nr 1 złożył Wykonawca:
Oferta Nr 1/1
OS-BUD Beata Osmęda, 40-694 Katowice, ul. Wczasowa 14B/1
Zamawiający w dniu 22 czerwca 2022 roku dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla ww. postępowania.
Do realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 została wybrana Oferta Nr 1/1 złożona przez Firmę:
OS-BUD Beata Osmęda, 40-694 Katowice, ul. Wczasowa 14B/1
Dnia 28 czerwca 2022 roku Wykonawca OS-BUD Beata Osmęda poinformował Zamawiającego, że rezygnuje z wykonania robót budowlanych dla Części Nr 1 – ogólnobudowlanej.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie dla Części nr 1- ogólnobudowlanej na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca ……. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego……”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112586,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112586,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112586,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OS-BUD Beata Osmęda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351139241
7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 14B/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-694
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112586,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Remont drogi gminnej nr 116302E w m. Mikołajów - Etap II od km 1+000 do 1+984
- Budowa tężni solankowej na osiedlu Olsztyńskim
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.