eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów"Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1a

1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 355 59 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/zamowienia_publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ac7ba2-ec6d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339202/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209676/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi:
1) Demontażu, zabezpieczenia, załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest głównie falistych płyt azbestowo cementowych z dachów budynków położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych.
2) Zabezpieczenia, załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest, głównie falistych płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na działkach położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych.
Wyroby zawierające azbest na terenie Gminy Kożuchów znajdują się w większości przypadków na terenach prywatnych. Stanowią przede wszystkim zadaszenia budynków gospodarczych, zdarza się także, że są one składowane luzem na podwórzach. Gmina Kożuchów koordynuje usunięcie, transport i utylizacje wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do mieszkańców gminy. W tym celu zostały złożone wnioski mieszkańców o udział w projekcie dofinansowania demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Z zebranych wniosków wynika, że do projektu zgłoszono 11 987 m2 wyrobów zawierających azbest, przeznaczonych do utylizacji w tym: do rozbiórki 10 728 m2 i rozebranych 1 259 m2. Wykaz nieruchomości z których ma być usunięty azbest zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do OPZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149583,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190110,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149583,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o.o., Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292726083

7.3.3) Ulica: Senatorska 21/30-31

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-192

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149583,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.