Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 355 59 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/zamowienia_publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ac7ba2-ec6d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00339202/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Kożuchów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi:
1) Demontażu, zabezpieczenia, załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest głównie falistych płyt azbestowo cementowych z dachów budynków położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych.
2) Zabezpieczenia, załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest, głównie falistych płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na działkach położonych na terenie Gminy Kożuchów wraz z ich unieszkodliwieniem na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych.
Wyroby zawierające azbest na terenie Gminy Kożuchów znajdują się w większości przypadków na terenach prywatnych. Stanowią przede wszystkim zadaszenia budynków gospodarczych, zdarza się także, że są one składowane luzem na podwórzach. Gmina Kożuchów koordynuje usunięcie, transport i utylizacje wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do mieszkańców gminy. W tym celu zostały złożone wnioski mieszkańców o udział w projekcie dofinansowania demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Z zebranych wniosków wynika, że do projektu zgłoszono 11 987 m2 wyrobów zawierających azbest, przeznaczonych do utylizacji w tym: do rozbiórki 10 728 m2 i rozebranych 1 259 m2. Wykaz nieruchomości z których ma być usunięty azbest zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do OPZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149583,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190110,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149583,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVOL Sp. z o.o., Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292726083
7.3.3) Ulica: Senatorska 21/30-31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-192
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149583,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.