Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239586/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00246227/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2022/BZP 00193247/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja parteru (szatni) w Szkole Podstawowej nr 3 w Ozimku ul. Korczaka 12 – etap II - dostawa i montaż szafek ubraniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.4.2.) Miejscowość: Ozimek
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244915
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00239586/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parteru (szatni) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ozimku na podstawie załączonej dokumentacji technicznej wraz z aranżacją wnętrza.
2. Powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem wynosi. 897,13 m2.
3. Zamówienie obejmuje między innymi:
4. Dostawę i montaż szafek ubraniowych BHP – szt. 180, tj. 540 drzwi:
- wymiary całkowite 180*90*49 (wys. x szer. x głęb.)
- szafka 3 drzwiowa
- 1 skrytka w kolumnie, 3 kolumny
- szafka malowana proszkowo
- kolor drzwiczek – RAL 3020
- szafki wentylowane
- zamek w systemie klucza master oraz szyfrowy
- do każdego zamka 2 kluczyki
- szafka posiada otwory montażowe do skręcania szafek między sobą oraz do ściany
- szafka stalowa malowana proszkowo.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parteru (szatni) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ozimku na podstawie załączonej dokumentacji technicznej wraz z aranżacją wnętrza.
2. Powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem wynosi. 897,13 m2.
3. Zamówienie obejmuje między innymi:
4. Dostawę i montaż szafek ubraniowych BHP – szt. 180, tj. 540 drzwi:
- wymiary całkowite 180*90*49 (wys. x szer. x głęb.)
- szafka 3 drzwiowa
- 1 skrytka w kolumnie, 3 kolumny
- szafka malowana proszkowo
- kolor drzwiczek – RAL 3020
- szafki wentylowane
- zamek w systemie klucza master oraz szyfrowy
- szafka posiada otwory montażowe do skręcania szafek między sobą oraz do ściany
- szafka stalowa malowana proszkowo.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- Budowa Żłobka Gminnego "Wesołe Brzdące" w Przybiernowie II
- DOSTAWA MEBLI KUCHENNYCH
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- "Zakup wyposażenia do przedszkola w Szydłowie"
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: "Zmiana sposobu użytkowania poprzez przebudowę części budynku dawnego gimnazjum oraz rozbudowę w celu utworzenia Klubu Dziecięcego"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.