Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130881/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00144428/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00151155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NIDZICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896252313
1.5.8.) Numer faksu: 896254129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdnidzica@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.powiatnidzicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82bdff5-c209-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018908/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi powiatowej Nr 1560N na odcinku Janowiec Kościelny-Bukowiec (dr nr 1619N)
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1589N ul. Kolejowa w m. Nidzica
1.1.3 Remont drogi powiatowej Nr 1991N na odcinku Kanigowo - Pawliki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130881/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3498689,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Remont drogi powiatowej Nr 1991N na odcinku Kanigowo – PawlikiZakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 1: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 789861,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Remont drogi powiatowej Nr 1560N na odcinku Janowiec Kościelny – Bukowiec (dr. Nr 1619N)Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 2 – roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, podbudowy, nawierzchnia, roboty wykończeniowe, oznakowanie,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 2982646,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1589N ul. Kolejowa w m. NidzicaZakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 3 – roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia, elementy ulic, roboty wykończeniowe, oznakowanie,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie/ wzorze umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 530879,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Poprawę warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części” w Części nr 1 – Remont drogi powiatowej Nr 1991N na odcinku Kanigowo – Pawliki Zamawiający przeznaczył środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60%, a pozostałe 40% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 17.05.2022r. informował samorządy gminne o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem z dnia 09.06.2022r. Gmina Nidzica poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić dofinansowania na realizację zadania „Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części” w Części nr 1 – Remont drogi powiatowej Nr 1991N na odcinku Kanigowo – Pawliki
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zadania „Poprawę warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części” w Części nr 2 – Remont drogi powiatowej Nr 1560N na odcinku Janowiec Kościelny – Bukowiec (dr. Nr 1619N) Zamawiający przeznaczył środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60%, a pozostałe 40% miał stanowić wkład własny powiatu. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy Powiatem Nidzickim, a samorządami gminnymi funkcjonującymi na terenie Powiatu Nidzickiego wkład własny ponoszony jest według następującej proporcji: 50% Powiat i 50% Gmina.
Powiat Nidzicki pismem z dnia 19.05.2022r. poinformował samorząd gminny o przeprowadzonym postępowaniu pt. „Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części”, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz o wysokości środków finansowych jakie dany samorząd winien zabezpieczyć, aby w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego mogło zakończyć się podpisaniem umów.
Pismem z dnia 07.06.2022r. (data wpływu 21.06.2022r.) Gmina Janowiec Kościelny poinformowała Powiat Nidzicki, że nie jest w stanie udzielić dofinansowania na realizację zadania „Poprawa warunków komunikacyjnych na terenie powiatu nidzickiego z podziałem na 3 części” w Części nr 2 – Remont drogi powiatowej Nr 1560N na odcinku Janowiec Kościelny – Bukowiec (dr. Nr 1619N),
Wobec powyższego brak jest zabezpieczenia 100 % finansowania na realizację przedmiotowej inwestycji, co w konkluzji doprowadziło do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o unieważnieniu niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jak wskazuje się w przywołanym przepisie Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MAJA Mariusz Piotrkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451173410
7.3.4) Miejscowość: Litwinki
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty bitumiczne - 45%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- "Przebudowa drogi gminnej 120690K w km od 0+000 do 0+950 w miejscowości Kaliś, Gmina Wolbrom"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 196 w m. Czerwonak na odcinku od skrzyżowania z ul. Krętą do skrzyżowania z ul. Okrężną
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.